Separera namn med ett kommatecken.
Ooof, den svider.. Min Moto kom fram till Piteå igår men ingen har hämtat ut den ännu...
Jomen visst.[emoji12]
Kläder. Ja, budbilen stod på uppfarten, föraren kliver inte ens ur utan åker bara iväg. Trodde det skulle komma en avi idag men paketet har...
Var i hela helvete har mitt paket tagit vägen....
Samsung UFS 2.1 här. Tack för tipset [emoji6] *EDIT* Resultatet från mätningen[IMG]
"Svarta listan: ALLA FRÅN SWEDROIDS SANDLÅDA."
@Nuortikon "En säljares värsta mardröm" [emoji23]
WTF.. Paketet som kuriren aldrig försökte leverera igår var tillbaka i Örebro igår kväll....
Sparar inte den appen massa data och grejer? *foliehatt på*
Låter som et mysigt kvarter ;D
Spela Sweet Leaf högt som fan och se om någon reagerar [emoji23]
Ouchies... Hoppas det inte är något allvarligt! Spring över och fråga om du får vara med ;)
Har inte kollat på något nytt på länge. Försöker följa Attack on Titan men det är så JÄVLA segt (precis som första säsongen..) Film har jag inte...
Humm... Har du sett någon bra Anime på sistone? [emoji14]
Nova Luncher Prime. Ikoner: PixBit Bakgrund från Backdrops (kategori Amoled) [emoji4][IMG]
@220volt [IMG]
Hockey? (Mister Noll Koll här :D
Tur att man alltid kan tagga dig när en annan blir tillfälligt dement @jnsson.. Fan jag flashade ju en telefon för 3 veckor sedan, att jag blivit...
BEEP BEEP BEEEP BEEP BEEP!!!!!!
Jag skäms varje gång. Men är det något jag kan så är det att sideloada.. Och fixa bootloops. Och skapa bootloops.. Saknar faktiskt den här...
Varför tänkte inte jag på att fråga vilken TWRP version som kördes... *suck* Att jag aldrig lär mig.
Nähä.. Var tog alla vägen nu då? :(
Ja just det, förlåt.. Minnet är kort men gott som du märker. Har klantat mig så många gånger med flashing etc. så jag är livrädd att jag ska ge...
Det vågar jag inte svara på, men får du in Stock Recovery så bör du ju kunna köra en Sideload via ADB Ping @jnsson jag kommer inte ihåg vad som...
Om du inte har rootat och kör OOS, varför inte återgå till stock helt och hållet? Känner igen det där med Error 7 och är ganska säker på att jag...
No, you mod cuz you Korean ;D
HAAAAAAAH! Okej, you've convinced me. Behöver ni fler så hör gärna av er :) Om inget annat så hoppas jag att min aktivitet här på forumet i stort...
[IMG] Ja, jag kommer hädanefter besvara alla inlägg med en gif :D
Näe, inte så.. Bara jag som är orolig att jag inte skulle göra ett bra jobb, skulle gärna pröva men jag är inte säker på om jag är väldigt kunnig...
Oh shit... Öh.. Men... Jag kan ju ingenting... Jag brickar ju bara saker, och misslyckas med skärmskydd... [IMG]
Han ser ju inte direkt hygglig ut på det kortet... o_O Spanglish, är du en bandido nu också? [emoji23]
Biffen och Ninja-Koreanen @Honda kör tag team. Livsfarligt! [emoji23]
Mina gubbar kan ordna det, inte billigt. Men de gör vad de ska ;)
Stor skillnad på batteritid, i övrigt kan jag inte tänka mig att det är stor skillnad..
Funkar för mig, deras hemsida gör sådär ibland...
Haha, förlåt bubben. Hittar på något snällare till nästa gång [emoji8]
Dina Koreanska ögon lurar dig ;)
Självklart :P