Separera namn med ett kommatecken.
godmorgon eller ska man säga goddag?
god natt
den verkar mycket najs :) kommer med 99% köpa den när den kommer ut!
Tele2 skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
Tycker om vår media lärare/data ansvarig har för mycket att göra så han ställer in media lektion typ varje vecka vi gör ändå inget viktigt på...
De går bra nu skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
stämmer :p fast hon misslyckas genom att posta i ot forumet ;)
men det märks ej på inläggsräknaren ;)
vem skriver det första inlägget på 300 sidan???
Medela gärna det zookluba När uppdatering kommer till market skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
det finns ej i taptalk och mobilversionen har inte heller
skriv gärna i rubriken att det är löst ;) skönt att det löste sig :)
jag väntar på att tele2 ska släppa den :)
Blandning men det skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
Godmorgon Jag vaknade kl 7 och bussen går 20 över och då måste jag senast gå 15över. Så jag har inte vaknat riktigt :) skrivet från min usla...
jag fick rekomadesionen att ladda min spica 1 dygn fösta gången o_O
14 dagar kvar :D
Skönt att sluta tidigt. Skönt väder idag så man kan gå bara i. En kort ärmand tröja skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet...
chock av att
hemma efter en jobbig "flytt" i scout lokalen alla möbler står i ett rum och alla saker rummet är fullproppat.
du har en poäng gå och sov ;) snart dags att gå och flytta möbler/saker i scout lokalen för vi ska få nya golv så alla hyllor+ saker...
Neeej det är skola idag skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
jag ligger före dig :money: mitt lov slutar ochså idag känns lagom segt att gå till skolan :(
har man haft :/ börjar ert lov nu?
så då har jag uppdaterat min morsas tele (sgs)
dra ett sträck över det han bad om ursäkt alla kan göra misstag
vad kan jag göra? problem löst! drog ur batteriet
min mamma har problem med sin gps vad finns att göra? jag uppdaterat telen (min morsas)
finns det någon uppdatering för sgs? för när vi går in på keis så hittar vi ingen uppdatering edit den hittade på min dator men inte på min...
tackar funkar fint
men det blev ingen förhöjning heller hon i kassan misförstog eller nått för hon verkade inte ha så bra koll
okej trodde att det var någon jag kände :neutral:
hur vet du vad jag heter är det någon jag känner? o_O
godmorgon swedorid annu en fin och varm dag väntar rena sommar temperaturer!
PH är inte så dumma ibland en liten bertättelse (sann) jag och min pappa skulle och köpa mobil han skulle förlänga sitt abb så får han en ny...
tror madeli har något ikonpack med sandikoner
Jag har ont i benen nästan en mil på ca 4 timmar promenad i skogen skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
Men du är ju nummer ett. skrivet från min usla orotade spica mvh the0fiskis skrivet via taptalk
se dem har nyheter väder och klocka snyggt och enkelt
1 inlägg kvar till 900 :)