Separera namn med ett kommatecken.
Skyller på att jag har gamla föräldrar [emoji23]
Hej hej, hemskt mycket hej.
Jadå, det kommer nog förr eller senare. Motivation är något av en bristvara just nu bara.
Inte egentligen, jag skulle leta upp den där öknen man måste smyga genom eller klä ut sig för att komma in i, men sen kom jag av mig och har...
Ej rört på tre veckor.. Har tappat sugen fullständigt :(
Det låter faktiskt lite kul att syssla med o.O
Herr Galt a.k.a Ass-key! So it is written. So it shall be.
Där ser man.. Vad är det för produkter som man kan tillämpa en sådan på? Alla möjliga?
Jag tror syftet med det hela är att kunna identifiera plus/minus för att vara förberedd på en anställningsintervju.
Ska man kalla dig herr gris också? [emoji1]
Är du till salu?! [emoji23]
Ja det tycker jag faktiskt, även om jag avskyr att tala om vad jag är bra/dålig på :P
Jaa, men om man köper något i present så känns det inte lika "hemskt" att bränna pengar. Annar köper man något till sig själv och tänker "jag är...
Du kan köpa något till någon annan, då känns det bättre :D Eller gjorde är fel ord, men vi diskuterade dom [emoji23]
Vad vill du ha nu? :P
Jag gjorde en sån idag [emoji23]
Hmh.. Så kanske det är. Vet inte.. Jag tycker allt som är åt helvete just nu är mitt fel hela tiden, problemet är väl att jag inte vet om det...
*high five*!
Den där känslan när man besvarat någons fråga, och någon kommer in efter och skriver exakt samma svar precis under ditt :P
Hahahahahahaha!!!! [emoji23] Jag är alltid så saklig jag kan vara när jag kontaktar någon jag inte känner, speciellt om jag handlat av dom. Önskar...
Inte för att låta som en jävla downer alltså, men mer ofta än inte kommer jag på mig själv med att tänka "Varför ville jag bli vuxen för? Jag...
Det var det visst det. För då var jag yngre och slapp existera i denna bistra verklighet.
Det värsta jag vet med den äldre generationen är att de ÄLSKAR att skriva med dialekt. Eller skriver å/o istället för och.. Eller när de skriver...
Kycklinggryta med ris. Morsan hade tydligen lagat det under tiden jag var på vift.
Puh, du svarade! Trodde du hade bojkottat igen [emoji210]
Attans! Nåja, det var värt ett försök [emoji1]
@220volt Ey, brorkompis budgivningen på plattan avslutas ikväll! (Vet inte när än, det har jag inte bestämt). [emoji23]
Den är ju god o.O Men jag saknar Dumle Mint alltså, det var ännu bättre.
Nejdå, oläsligt är det inte. Tror det blev något knas med inbäddningen bara (skyller på TapTalk) :)
Vågar man hoppas på att de släpper ny Airpods i samband med nästa Iphone? Gillar konceptet men mina öron har aldrig kommit överens med några av...
@Fredriks tror citatet blev lite trasigt, det ser helknas ut hos mig. Då måste du hitta uppdateringen i zip form och flasha den via recovery.. Om...
Syftet skulle kunna vara att underlätta för en klar majoritet av de som köpt/köper en Iphone 7+ och troligen inte hoppat på det trådlösa tåget...
För att de kan optimera hur hård och mjukvara fungerar tillsammans bättre än de flesta tillverkare som kör Android eftersom de själva har full...
Ur Apples perspektiv var det knappast korkat, det är inte så de jobbar. Jag tror inte heller det kommer tillbaka, det retar mig också då jag...
Eftersom tanken på att gå över till "den mörka sidan" om så bara på prov verkar ha slagit rot i mitt huvud på allvar sitter jag och hoppas att det...
Oj är klockan nästan halv 10 redan... Var tog denna dag vägen?
I Know right?! Och du fick en liten inblick i mitt fina skåp på köpet [emoji50]
[ATTACH]
Käpp har jag redan en, men den är cool som fan så det gör inget ;)