Separera namn med ett kommatecken.
Måste man inte äga originalet av spelet för att det ska anses lagligt?
XXX is almost always worth it [emoji39]
Nej till PS2 är det PCSX2 som gäller. Skickar PM!
Iofs det är väl spelen som är olagliga att dela och ladda hem. Men den emulator jag har kört med till PS1 som funkat kalas är ePSXe @Honda
Jadå. Finns bra emulatorer upp till PS2. Men sånt får vi inte prata om här [emoji6]
Ända sedan jag körde Nokia N9 för flera år sedan så har jag saknat det svepande upplägget utan knappar. Den var verkligen före sin tid på så många...
Har nyttjat det ett flertal gånger och har aldrig stött på patrull personligen. Jag har använt det de gånger köparen vill det för att lugna deras...
Som sagt får ut rätt solid batteritid med min 8 Pro. [IMG] [IMG] [IMG]
Haha ja nu känner man sig levande igen! Varför inte sabba hjärnan igen med lite alkohol [emoji28]
Huvudvärk helt borta [emoji7]
2 totalt olika telefoner. Bara att testa en X om du får chansen och se om du gillar den. Det tar en stund att vänja sig vid alla svepgester men...
Oj det var skillnad det! Jag har lite lättare brytningsfel och rätt närsynt. Men på den nivån att jag t.ex kan köra bil utan glasögon även om jag...
Borde gjort det för många år sedan egentligen då jag hade mer huvudvärk då. Men far har varit likadan speciellt i min ålder han hade mycket...
Tackar får spana in. Känns faktiskt redan mycket bättre i skallen än när jag vaknade. Blir nog bra det här tack för omtanken [emoji106]
Jag har varit fruktansvärt dålig på att dricka vatten hela mitt liv. Först för ca. 1 år sedan gav jag mig fan på att börja tvinga i mig det och...
Det kan ligga något i det där ibland har jag en tendens att slarva lite med näringsrik mat kanske. Framförallt just nu när jag har lite vila från...
Har upptäckt ett gammalt NES-spel som jag hade planerat att lira igenom i helgen vi får se hur det blir med det nu då. Men jag hade aldrig hört...
För jävligt! Jag har inte huvudvärk speciellt ofta nuförtiden men ibland så blir det såhär bara. Otroligt störande då vardagen påverkas då man...
Nej det har jag faktiskt inte. Har inga såna hemma nu. Lite lätt illamående idag också pga huvudvärken. Jag som tänkte ha en NES-helg aja det...
Härligt. Tredje dagen i rad med huvudvärk. Inte jättemycket men det ligger där i bakgrunden och stör hela tiden. Varken Ipren eller Treo hjälper....
Säg det där snabbt 10ggr [emoji23]
Hänger sig i appar? Hur menar du?
Precis samma här. Utöver vanliga veckojobbet har vi skrotat ut 9 ton totalt på sidan av. Allt enskilt välpackade bussningar som väger cirka 20kg...
Det enda jag tycker är lite klurigt med en hand är att växla snabbt mellan appar med ett finger. Men underlättar en del om man dra fingret i en...
Den har inte stört mig personligen överhuvudtaget. Jag tänker inte på den alls skulle jag vilja påstå. Ser den som en del av designen och att den...
Jag fick meddelande från Digital Inn nu de har beställt en ny enhet till mig som kommer om 2-3 arbetsdagar.
Nej det gick tyvärr bara att få en ny rakt i handen om jag åkte dit den köptes det vill säga Apple Täby Centrum. Lite dåligt kan man tycka faktist.
Herregud vilken facepalm. Asså...
Inte hört något tillbaka idag. Inget "inget fel funnet" i alla fall. Fick meddelande 13:50 idag att tekniker börjat felsökning. De kanske gör en...
Tack det är ju intressant för det var ju ute i fuktiga kylan i morse som det hände mig.
Jo den har en rätt katastrofal kamera. Synd på en annars utmärkt telefon.
Visst är det trevligt med såna telefoner. Synd att de ska kosta en massa extra bara. Men skillnaden blir stor.
Tack. Den inspekteras av servicetekniker redan nu på plats här i Örebro. Touchproblem har jag haft förr på nya telefoner och det har varit...
Så då var den inlämnad. Ska bli intressant att se om de kommer göra något. Det finns ju faktiskt chans/risk för att det är mjukvarurelaterat men...
Jo men jag ser fördelar med LCD också. Även om skärmen så klart är bättre på X så har jag inga problem med att gå tillbaka till den LCD jag har...
Måste ta kontakt med Apple idag. Touchen slutade att fungera till och från på vägen till jobbet. edit: blir att lämna in den på service på...
Jo den är riktigt trevlig men jag försöker se förbi all form av nyförälskelse för stunden och vara objektiv. Behöver jag verkligen en ny telefon...
Att vara en nörd är något oerhört positivt!
First one is for free [emoji8]
Man vet aldrig [emoji6] Det var dock aldrig min tanke att behålla den nu bara testa den. Intresserad eller? *wink*