Separera namn med ett kommatecken.
Bara haffa! YOLO liksom ;) Internet bro fist! [IMG]
Riktigt bra musik ;) Har kass skäggväxt och är deprimerad. Am I on the wrong path? :eek:
There's a good girl :D Jag köper aldrig whisky. Bara sprit och nu på senare tid bira. :teeth:
:eek: Han var ju medlem i Swedish House Mafia, ju. :O
Föredrar den alla dagar i veckan före många lager. :)
Sant men det finns fullt dugliga billigare varianter :D
Ingrosso borde man ju känna igen iom Sebastian Ingrosso. :D
Aha. :) Jag är ingen whiskyperson men jag föredrar single malt framför blended. ^^
Ordet brick slängs runt på tok för mycket. Hade en enhet verkligen per definition varit brickad så hade den varit lika bra som en tegelsten....
Vad kör du för någon? :)
A lovely little bunch. [emoji4]
Group hug! [IMG]
[IMG] @marr denna var extremt fin! En APA som smakar som sin IPA-syster Lagunitas (vanliga). [emoji4] Väldigt lättdrucken.
Jäkligt skönt med en spamtråd [emoji4]
Får kika på det :) Så lätt kommer du inte undan! Once you visit the sandlåda you never leave!
Tack! Ja [emoji33]
Han är nya Ascii spam-wise [emoji17]
Suck it!
Vänstra halvan fattas. :/
Rätt bra, faktiskt. :D Smakar betydligt bättre än Singha men ändå lite åt det blaskiga hållet. Jag har velat testa Chang ett tag men den har...
[IMG] Jag halkar efter. :D
@marr Vad tror du om Chang? Ska premiärsmaka denna thailändska bira nu. Har bara testat Singha innan och den var god men blaskig.
Starkt!
Räknar man bort sjukdagar så hade jag också 0 dagars frånvaro (sjukdom kan man ju inte rå för). Jag var extremt skoltrött men det fanns liksom...
Fy fan. Om man ändå hade sån disciplin själv. :p Tumme upp! Hade man inte behövt någon sömn hade man ju kunnat göra mycket mer. :D
Sant. Det är nog alldeles för tidigt för allihopa förutom @220volt som går upp typ 02 för att träna [emoji23]
Du behöver inte låta dryg, jag håller inte koll 24/7 i sandlådan. Var bara nyfiken. :)
Vad ska du göra så tidigt? :eek:
Hon är kåt :O
Får hämta en till bira bara för det. Funtar på en Lagunitas IPA eller nån vanlig pisslager
[IMG] Jag betackar mig farbror!
@Rebecka [IMG]
lol Använd fantasin :D
lol Ser lite ut som en person som drunknar
Geggveck!
[emoji23]
:teeth: :teeth: Finns massa ord för den, du skulle bara veta. ;) Geggaslegga, yoghurtslunga, åderpåle, t.ex.. :p
Du vill ha Dornans fläsktorped. :teeth:
Den kommer jag köpa fler gånger. :)