Separera namn med ett kommatecken.
Elektroniskt! Då låter det bara som om du spelar ett väldigt intensivt parti schack ;)
Som misslyckad gitarrist kan jag rekommendera trummor annars. Väldigt bra för att få ut aggression om inget annat [emoji23]
Starta upp telefonen så att den kommer in i recoveryn. Koppla in telefonen i datorn Välj "Upgrade from/via USB/ADB" (Minns inte vad det står...
Hahaha! Om ändå.. Om ändå..
Jag vet. Förlåt.
Och jag ligger fortfarande i topp med antal inlägg.. :o
Epiphone isåfall, billigast och ändå bäst mig veterligen. Förstärkare är jag sämre på dock.
Ja se på fan.. Det hade jag inte ens tänkt på [emoji23]
Börja med en akustisk. Billigare och tystare.
... Jag borde inte fråga det här.. Varför är det synd om dom?
Läs här: https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588979 Ladda ner, följ instruktionerna. Starta om datorn, klart.
Jag var skeptisk när jag såg bilden, men den verkar faktiskt helt okej :)
Du har inte aktiverat SmartLock möjligen? Telefonen låses då upp utan säkerhet när den känner av att ägaren har den i handen.. Jag vet inte om...
Cooli-o! :)
Hardcore. Tänk att ta en bild på det med en bra kamera i närbild, svartvitt.. Någon ondskefull titel, sen har man ett skivomslag :D
Det är som ett konstverk o.o
Ah, damn. Jag som tyckte jag kommit på en så bra teori [emoji23]
Nej, du är en lastbilschaffis, förmodligen arbetsnarkoman som vet vilka jobb du ska ta för att få mest cash. Således har du råd med vilken telefon...
Är vi tvillingar?! :eek:
Nu blev jag också förvirrad :P Double vision!
Nej, men det är alltid roligt när positiviteten är universell. Utifrån vad jag läst verkar detta bli riktigt uppfriskande jämfört med hur spelen i...
Har läst tre recensioner av BotW... 3 stycken 10/10 [emoji23] Lär nog gilla det tror jag.
Webbläsare finns inte vad jag vet. Det kommer en uppdatering imorgon men det enda den gör såvitt jag förstår är att göra "E-shop" tillgänglig. UI...
Mitt kommer imorgon. Tillsammans med Zelda, Bomberman R ett "starter kit" (fodral, skärmskydd etc.) Kommer försöka få ner lite intryck under...
Hahahahahaha!!!! [emoji23]
Jag vill vara en unik snöflinga ;D Jag hade en t-shirt för många år sedan som jag ÄLSKADE. Den var vit och hade omslaget till Kill'em all...
Vet inte om jag ska behålla denna eller rita en nu nu bara för det xD
Dagens anekdot från mig: Iowa är mitt absoluta favoritalbum. Det var i princip mitt soundtrack under hela högstadiet/gymnasiet. Vad det säger om...
Jo, det förstås. De behöver ju så mycket kräm som möjligt annars förmedlas inte alla små detaljer och då blir det bara gröt.. [MEDIA] View:...
De lät inte bra under 2003-2007 över huvud taget.. Corey hade pajat sin röst fullständigt, han har blivit bättre igen på senare tid men allra bäst...
Tack detsamma du! Ritade den helt själv här om dagen :)
Han fick sparken, oklart varför. Mvh Slipknot-nörd no. 1
Hm.. Trimma skägget på hakan eller låta det vara.. Det är frågan...
Beklagar vad du och dina fått genomgå @Finskpinne. Skönt att det är på väg åt rätt håll all skit till trots.
Följer du instruktionerna utan avvikelser är det värsta som kan hända I TEORIN att telefonen blir nollställd. Så spara alla bilder och annat...
Hahahaha!!!! Den jävla gif:en.. Tar kål på mig [emoji23]
Oväntat.. Fast ändå inte oväntat av någon anledning.. Hoppas stackarn fick någon hjälp med att ta ett beslut innan det hela spårade ur :P
Usch nej.
Det är över nu, vi är tillbaka i sandlådan [emjoi23]