Separera namn med ett kommatecken.
PostWhore :) Haha :D Fast vem har sagt att "Gud" måste kunna lyfta saker fysiskt? OM gud ens fanns, vill säga ;) :D Ja, det ska...
Godnatt!
Varzågod. Fast han är inte ens rolig, han är tråkig.
Haha :D Vill också ha miui :ehm: G'natt! Det ska vi inte diskutera mer.
Det är skithastigheter för mig :P
Jag vet. http://www.youtube.com/user/purre01
Filmen är klar nu, ska se den nu också. Det blev The Hangover part 2. Fast bredare lina hade inte gjort större skillnad då det inte var många...
Kan inte min film bli klar snart, det står att den är klar om 10 min men det har gått 10 min och den står på 12 min då :D
Det var nog det snyggaste temat jag sett :P
som vanligt
Inget :C
Va?! Vad snackar du om? Jag har ingen aning om vad du snackar om :neutral:
"Köpte" du den från en sorts vik?
Måste ju testa det någon gång? :P NO, u'd like :D
You'd like that huh? :D Okej, kan börja med det då :P
Det kallas att du fuskar :P
Ni ska sätta på varann till det avsnittet ;)
:D :D
Då skulle du börjat läsa i boken direkt när du fick möjlighet till det så skulle du inte suttit här och inte kunnat något alls
En gen är en sekvens av DNA.
I like turtles.
Det har inte jag märkt :P
Way to go DH! Äntligen har du skaffat dig en avatar :D
Floff floff floff floff floff floff floff floff floff.
En gul kyckling som springer runt på golvet och piper?
Okej. Inte för att dra igång en till diskussion men du verkar tycka att man bara får hålla med, inte ifrågasätta?
:O.
som var glad....
Megan-Fox, som också....
Jag är inte trångsynt. Jag skriver min åsikt och det är inte mina problem om ni tar illa upp av den.
Vad kommer annars hända? Kommer han skära sig igen för att folk inte tycker som honom?
Idd
Ja, annars hade du inte skurit dig. Det är MIN åsikt.
Om man skär sig sig är man mentalt sjuk. Du menar på ett underförstått sätt att mentalt sjuka nyttjar tobak eftersom du jämför det. Sent from my...
"bästa comebacken" Du kan ju inte jämföra tobak och skärning av sig själv. Sent from my Mimmi using Tapatalk
Not much, ska äta nu Sent from my Mimmi using Tapatalk
Tobak är inte samma sak som att skära sig. Och bara för måmga gör det, betyder inte det att det är okej. På ett slags underförstått sätt så menar...
Har kollat där men det finns så många, därför vill jag ha tips från någon :p Sent from my Mimmi using Tapatalk
Om det är dumt att skära sig, varför gör du det då? Vill du göra dumma saker?
Fast jag skrev inte heller att han var dum, bara att han inte var speciellt smart nog att skära sig.