Separera namn med ett kommatecken.
Ganska känd, ser dig inte så mycket nu för tiden iaf :/ 7/10
Så bra :)
Avicii; och alla andra som gör bilder. Vilket program använder ni?: Photoshop Gimp Paint.NET You name it Sen, vilket är lättast att använda för...
Jag tänkte mer på om man har en inkomst, som han med 19000 och inte betalade.
Det kvittar om föräldrarna inte vill ha betalt. Man kan lika gärna betala för sig om man är över 18, tycker jag.
Jag fattar inte heller vad han menade, och jag är inte trött :/
Jo, någonting gör du, du går i skolan :) Sent from my U20i using Tapatalk
Jag föredrar också att börja tidigt och sluta tidigt. Sent from my U20i using Tapatalk
Lön?! Vad har du jobbat som? Hur mycket får du? :)
Hur många gånger kvar på körskolan tror du att du har tills du får körkort? :)
+1 Gomorron alla!
Tror inte det :/
Tack Avicii; för avataren! :D
Fick också det av hans bild, testa byt filnamnstillägget till .png istället för .jpg Det funkade finemang för mig.
Om moppen ändå går i 75, varför vill du då trimma? Tekniskt sett, ja. Men då finns det TYP bara reklamutdelare och det har jag varit, never...
DU!! :D :D FLOFF FLOFF! Jag tycker också att födelsedagarna är dagar som alla andra :)...
Vad tycks om min nya avatar som Avicii; gjort? :D
Riktigt snygg, stämmer in på mig med :D :D
Jag är smålänning och förstod fullt ut också :)
Jag spelade och innebandy förut, kanske för två år sedan. Det var riktigt kul men sen var det inte kul längre. Efter innebandyn började jag med...
Och jag
Fixa en snygg till mig så får jag se vilken jag använder ;)
Kan du inte få in en micro i lastbilen? Same here.
Jag har läst lite om det :)
He doesn't exist, he's a phony, a big fat phony.
Snygga. Sen, "Wonabi", jag antar att du menar "Wannabe" :)
Riktigt mycket snyggare :D
Tack :D
Tänkte väl det :) Därför kör du på en laptop :)
Snygga, jag tar dem :) Om du vill får du gärna fixa så fonten är mer "smooth" och inte så kantig ;)
"iCloud" ;) ;) ;)
Om du skulle få råd med båda så tar du båda :D Samma här. Haha :D Fin, bara felstavat på "Magnus", du har skrivit "Mangus" xD
Ja, jag tycker att en laptop är nödvändigare att ha, jämfört med en tablet. En tablet är (som jag anser det) bara en större mobiltelefon som...
Förlåt för ännu ett OT-inlägg men jag tycker inet är rätt seriösa då de tar humana priser på frakt, till skillnad från komplett som tar 300-kr för...
Jo, det är ju så men jag skrev med lite "lenare" ord ;) Jag menade inte att all alkohol var onödig. Jag glömde nog bara skriva att den...
När jag hör ungdomar snackar om att festa så tolkar jag det automatiskt som ett kodord för "jag ska dricka alkohol och kanske bli full"
Man behöver inte festa, alkohol är bara onödigt :)
Han borde skaffa sig en blogg ;)
Jag märkte nu att jag har CCC :D
Jag har också AMD/ATI, var hittar jag CCC?