Separera namn med ett kommatecken.
Gick och la mig med 40% batteri på G6 och vaknar 7 timmar senare med 40%. All synk på och hade fått en del notifikationer också. Ser lovande ut.
Vidvinkeln är guld värd och riktigt kul att använda! Detta har man ju saknat på mobiler! Mer än vad jag trodde att jag gjorde. Dubbla kameror som...
Pojkens kommentar till sin mamma efter våran dag. "Mamma varför kan inte du och Daniel bli kära så ni bor ihop för då skulle ju jag få träffa...
Den känns väldigt liten G6'an. Skärmen känns på något sätt mindre än en vanlig 5,5" pga att den är lite smalare på bredden.
Rätt goda intryck än så länge. Vidvinkelkameran är fantastiskt kul! Väldigt smidig telefon ändå känns rätt liten. Externa relativt tunn. Men är...
Hörlurar?
Härligt med inbyggt mörkt systemwide tema i G6. 2 olika dessutom. [IMG]
Rånad samtidigt också [emoji23][emoji106]
Enligt Aftonbladet stödjer man kriminell verksamhet om man klipper sig för 50kr [emoji6] Eller var det Eliasson?
Håller med. Kan titta på enbart röstningen. Resten är inte så intressant.
Du ser det går ju att få fina kort på biffen även med en P2 @220volt [emoji6]
Ja men du är ju finne [emoji23][emoji8]
Ja, den var jämn och fin den andra P2'an men färgbalans av banan på gråa nyanser. Väldigt grön. Denna har inte det till och med aningen bättre än...
G6 direkt från kamera, auto. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Goda! Är barnvakt idag så kan inte testa så ingående än. Men den känns bra. Jämn och fin skärm fick jag och även på nya P2'an. Har turen vänt för...
Gick inte att hålla sig fick bli en till trots. Fanns inget annat av intresse för mig att plocka ut när jag förlängde abonnemanget nu. [IMG]...
Barnvakt idag mellan 13-21. Ska bli kul härligt att det ska bli fint väder! Blir nog en salig blandning av att jaga Pokemon's, Youtuba...
Freitag für alles! Fredagsmys om en stund [emoji1]
Och 6+ tydligen typ då den har 2915mAh. Så batteriet minskades i 6S+ uppenbarligen.
2750mAh har 6S+ tydligen.
5100mAh i P2 vet faktiskt inte hur stort det är i 6S Plus. Trist att se mätaren ticka ned så fort [emoji6] Alltid klarat en full dag med denna...
Välkommen tillbaka förresten @DuVetRobert [emoji4]
Tror min batteritidsuppskattning i morse stämde rätt bra. Brukar ha ~90% kvar på P2'an vid hemkomst och min iPhone ligger på ~60% nu vid hemkomst.
[emoji28]
Det går säkert att ha otur med en P2'a också. Det är ju trots allt Amoled [emoji6] Men ja, saknar min P2 idag när jag kör iPhone. Galet skön...
Håller med. Dessutom när man betalar så mycket pengar. Då förväntar man sig att kvalitén ska vara därefter också. Men jag har alltid haft issues...
Blir förmodligen ett litet Malmö-besök i Juli skulle jag tro.
[emoji23] I feel you man! Jobbigt när man tycker om något men kvalitén på exemplaren man får sätter stopp.
Från stället du rekommenderade i Malmö?
2 timmar och 20 minuter kvar [emoji52]
Grupptryck går alltid före karaktär [emoji85]
Buuu! Köp nu [emoji1]
Kör min iPhone idag. Uppskattar att batteriet sjunker ungefär 4 ggr så fort jämfört med P2 [emoji28] Men satan vad bra jag skriver. Knappt några...
Har du inga problem själv så ser jag ingen anledning till oro. Görs med fördel på jobbet så man får betalt för det [emoji106]
Vet inte hur gamla de är. De kom med bilen [emoji3] Nix, inget!
Årets besiktning av bilen gick som väntat. Utan problem. Fick bara en anmärkning på bleka blinkerslampor bak. Bara köpa nya inget återbesök pga det.
Sen när blev Tapatalk smooth i skrollen på iOS @Ascii ? I trådlistorna till exempel.
Penis happy me happy [emoji16]
Är på min att den är likadan. Hoppas inte du får en sån repa som jag fick. Min första nånsin [emoji31]
Me and my penis is happy for you!