Separera namn med ett kommatecken.
Bloggen hade för några läsare så det kändes inte nödvändigt att ha kvar bloggen då. Add-in: En riktigt go webbläsare ni alla borde testa är...
Njae egentligen inte, men han började sin klagosång mot mig. Ska ge Chrome en chans till då :D
Men jag får väl fan svara på vad jag vill, va? ...hela tiden... Fan menar du med hela tiden? Det är inte alltid hela tiden jag kommenterar just...
Fan är du sur för? Jag har också det problemet.
Som Ascii sade, klicka på dela under videon sen på bädda in.
Du är riktigt smart då mao :D
Jaha.
Riktigt go jävla låtjävel! :teeth: <iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/JImcvtJzIK8" frameborder="0"...
Då har du ingen täckning, kanske är något operatörsfel?
Varför måste IQ mätas i såna där figurer och man ska räkna ut vilken som kommer sen?
Nope, men det är ändå det bästa alternativet :)
Gå in i inställningar -> trådlöst och nätverk -> mobila nätverk. *GILLA* ;) :D
Det är det bästa alternativet :)
Du kan alltid dualboota?
Rätt catchy låt faktiskt: <iframe width="560" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/Ui4yQrarGZI" frameborder="0"...
En i min klass gör slut på 700 kronor på två dagar, allt på bensin. Han har en 740-A-traktor som drar lite mer än vanligt. Men vafan, 700 spänn...
Gör såhär: 1. Skaffa blomjord, kruka och sedlar. 2. Häll i blomjorden i krukan och knyckla ihop sedlarna och tryck ner i jorden. 3. Vattna med...
122 poäng, 16 år ung :)
? Jag har inte ens sagt eller antytt att ni inte får göra det.
Bortförklaringar, love 'em :D Jag fick 122 :)
Jag gillar Facebook. Jaså du. Det borde gå. Haha, menar't. Dom använder ju sandlådan som en chatt :D
Är inte SU superuser? Add-in: Stör mig något så otroligt att folk på Facebook ska börja klaga direkt när det kommer en uppdatering. Folket har...
Se till att inte ha kramp så gör det inte ont :teeth:
Varför gnäller folk om bensinpriset? Jo, för att det är väl "nyhetstorka" så då går alla ut istället och snackar om bensinpriset.
:D .
Daimkryss? :teeth:
Kanske, kanske inte :P
b-skräck = bra-skräck :D :D
Det borde funka, bara du har en filhanterare. Root Explorer använde jag och det funkade finemang. Hehe ;)
Ja, eller så (kan vara sant) är det inte han, utan någon hacker som väljer att hacka just Lars00n80? :eek:
Google is your friend. Hårddiskar och USB-minnen blir dyrare i höst - Ekonomi - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt
Hattrådar blir låsta tids nog för att såna motvalskärringar som du ska börja tjafsa och skriva en historia om hur dåliga hattrådar är. Bara håll...
Eller så kollar du med dig själv först som försöker få oss att tro att användaren "antontheman1" inte är du? :P
Läste du inte första posten? Hon finns hela tiden på radion. Menar du att om man hatar någon så måste man avsluta dennes liv?
Jahaaaaa, '77a. Alltså.....34 år ung :D
:eek: :cool:
Haha, på sistone ja. Det var ju länge sen? :p
Namn: Magnus Engström Ålder: No idea. Inte så svårt? ;)
För att han klagade, klagade och åter klagade på x10_minipro's stavning. I hans klagoinlägg var en jä*la massa svordomar och bara massa "surheter"...
Han syftar på att du stavade fel när du klagade på Snusdus's stavning.