Separera namn med ett kommatecken.
Blev lite inköp av skydd i dag! Blev spigens skal samt glas både till framskärmen och till kameran. Hoppas telefonen kommer i samma veva
Någon som har tänkt å köra något skärmskydd eller hur ligger lägrerna där?
Inte fått något datum ännu men borde ju vara runt realse datum
Nu hade telenor med fått in pixel fold 10 så nu blir de första fold telefonen ska bli riktigt spännande å se om de är en telefon som passar mig
O fasen borde gå i tasker med då ju :)
Tjenare! Har ett riktigt ilandsproblem kör ett sim för jobbet och ett privat. Jag får dock inte till två olika ringsignaler. Kör med...
Är ju tyvärr på jakt efter spigen då jag tycker de ger ett mycket bra skydd. tack ändån. Jag beställde ett skärmskydd som bör komma i morgon...
Hej på er! Köpte i dag en oneplus 8 och nu är jag på jakt efter glas till skärmen och ett spigen fodral någon som har någon hovleverantör på dessa...
Hej fick I dag problem med att inget ljud kommer vid samtal eller notificationer ljudbaren är ut gårad och jag har kollat ljudprofilen är på ljud...
Köpte detta i hop om att detta var de sista skärmskyddet jag behövde köpa. dock var mitt udda då de passade bra men var som om de var 2 skydd i...
Det gör mig inte så mycket men stör mig på att jag inte får rätt "glid";)
Jag skulle lugnat mig nu är bubblorna borta :)
Undrar med detta hittar inte wifi samtal i min lur
Nu mins jag varför man hoppade över plast skydden.... Dessa eviga bubblor såg klockrent ut i går men i dag stora bubblor
Precis så ser phonelifes ut! Kan man få direkt länk? :)
Glasset från phonelife var ingen Hitt skulle täcka hela den plana delen men var både förkort och för smal
Kan tillägga att jag kör ett test hos phonelife med! Köp Härdat Glas 0.3mm Skärmskydd LG G7 ThinQ online Testar detta skärmskydd hoppas bara att...
De var den missen jag gjorde att de inte var glass ingen som hittat ett bra glass skydd som skulle passa till spigen rough armor. De Har ju en...
Okej okej får se när jag får mitt om de liknar de gamla invisible shield jag hade på min note 2 a de var odugligt efter som de var "Gummi känsla"...
Tackar med men blev ju lite orolig när du säger att de är "gummikänsla" det är ju inget man vill ha :(
Okej okej Hoppas ScreenKnighten med är de så den inte är som gamla invsible shield ;) Bumpar frågan igen någon som beställt från phonelife? :)
Är de gummi känsla eller ren plast? Väntar ju själv på ScreenKnight och tror jag kommer bli besviken när man är van vid tempered glas Edit Någon...
Låter rätt lovande men avvaktar nog mitt plast skydd :D
Var de jag fel beställde. Är ju plast så man tänker på det
Frågan är om liquid glas är något att ha?edit råkade beställa plast aja de får funka så länge till någon hittar ett vettigt glas
Ja de är ju något iaf dock är man ju ute efter glas då man vet att de oftast räddar skärmen. Har letat som en tok men verkar inte finnas :(
letar efter skärmskydd och har bara sett i tråden att de är fel storlek. någon som hittat något som passar bra?
Menar du i profilen eller i tasken? Har en profil som sätter en task sova i sova stänger den av ljud och sätter en veriabel till sova =1 då går...
Hej har en task som är nattetid och skickar sms till den som ringt eller smsat. Dock vill jag att ett nummer ska kunna ringa igenom någon som har...
Funkat kanon bra tills i dag samma som Föregående talare! Ska höra av mig till netonet i morgon!
Det är en pioneer avh 2400bt. Orginal rom i telefon. App??
Hej har ett riktigt irriterande problem. När jag spelar musik via Bluetooth så hackar musiken och stannar till lite. Vad kan detta vara? Kör med...
Letar efter detta då Cm Inte fungerar och ska ha telefeonen som jobbtelefon om jag får liv i den igen. och xda har blivit så snurrigt så jag...
Tänkte om det fanns app som man kan se. Eller om någon vet om htc QC 2.0 laddare funkar till lg g4. Men ska köra ner batteriet och testa!...
Hej köpte i dag htc s quick charge 2.0 laddare och min fråga är funkar den finns det något sätt att se om de funkar?
Är det bara för mig när man har headset och telefonen i fickan att närhets sensorn inte går in och stänger av skärmen???.
Kan hålla med!
Som du säkert vet är det aldrig safe och roota. Jag brukar vänta ett år innan jag rootar dels för garantin sen för att det brukar finns bra roms...
Inte trusted devices eller places? När jag har lg g watch r en på mig så behöver jag bara svepa upp skärmen!
Rätt nöjd ändå inte helt slut men verkar ju hålla rätt bra. 2 dagen jag använder telefonen till fullo!