Separera namn med ett kommatecken.
Typ jag i framtiden ju
Najs :)
Cheybab
Ser ut som en HTC S740!
[emoji23][emoji23]
Blir lite lurad av facebooks nyhetsflöde. Man tror man läser en nyhet fort men så är det en gammal nyhet :(
RIP V70 @Sweden2 http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/841546-nu-slutar-volvo-gora-en-av-sina-mest-klassiska-modeller
Tack men jag får avböja! Bilen håller redan på att skruvas på av motorstyrkan :)
Han Seoul-Oh :p
Han ;)
Ja det finns en Evo där [emoji16] Jag köpte dock en RX7 i stället och smetade på en wrap med Hans färgtema i Tokyo Drift. [emoji1]
Jag tipsar om Need for Speed! Hade grymt låga förväntningar och tankarna vilandes på återköp när jag startade upp spelet. Så otroligt fel jag...
Bästa med nya need for speed är väl att det finns en Volvo 242 där ;) Skickat från min iPhone
Härligt :D
Ja riktigt tråkigt :/
Bump Skickat från min iPhone
Har du hört något om jailbreak? Allt verkar dött
Oskarshamn :)
Får väl skrapa ytan på sparkontot ;)
Nä det är ju sant men det känns ändå :p Vill inte lägga ut för mycket liksom om den inte är värd det...
Jo det hade jag. :) Ingen aning, de har väl en anledning till det, jag vet inte. Behöver få det gjort, i alla fall och jag har ingen lust att...
Det finns ju fortfarande det där lilla problemet med att dom måste bytas, och jag kan inte skruva. :)
Verkar kosta lite över 3000 kr för två Volvo original
:(
Suck. Verkstaden ringde. Det går inte att byta bakfjädrarna för några bussningar var tydligen sönderrostade? Dom måste byta båda länkarmar bak sa...
Gratulerar!
Hur många 2or fick du? ;)
Det är coolt att hata Apple ju :D Skickat från min iPhone
Haha
[MEDIA]
Helt absolut kolsvarta teman drar i stort sett noll och ingen energi alls, eftersom svarta pixlar är helt avstängda i amoled-paneler. Mörkare...
Aha. Mitt skickades dock från Kina (från Shenzen till Hong Kong) och sju dagar senare har det nu anlänt till "Europe Distribution Center" och är...
Har alla kinespaket börjat gå via länder som estland nu eller? För jag beställde ett par hörlurar från kina och de är nu i ett europalager (de...
Och du är gubbe för du är gammal [emoji8]
Gubbe
Icke! iPhone byter man inte från [emoji1][emoji1][emoji16]
Lol,,,,,
Byter från iOS? [emoji33][emoji33][emoji33]
iMessage ❤️ Skickat från min iPhone
Behövs inte bekräftas, vi vet. Personen i fråga har ju själv mer eller mindre bekräftat det också senast skribenten kom på tal.