Separera namn med ett kommatecken.
Tjena! Jag söker en app eller funktion som gör att när jag stoppar in en ljud sladd i telen så ska den öppna exempelvis spotify Tacksam för...
Som rubrik :) vad är bäst respektive snabbast, Att ha dalvik på interna minnet eller på SD kortet? :)
Tjena!! Undrar om jag kan göra min ext3 större utan problem? Har ett redan partionerat på 512mb som jag vill ja 1024 :) enklaste sättet att nå...
ni som har Amon-Ra hur lång tid tar det igentligen att skapa en backup?? Har suttit här gör länge. snart fyllt hela skärmen med punkter men det...
tjena! Körde precis en unroot på min desire men fick error 131 CUSTOMER ID ERROR... Laddade ner den RUU som finns på dreamhawks root guide.. min...
Tjena, snabb fråga. Har en fungerande rom som jag började göra backup på innan jag ska skapa mitt UOT Kitchen men backupen tycks ha stannat på...
Tjena, då jag inte kan posta på xda får jag fråga här :P Kan man använda någon "Corrected framework" från uot kitchen för att skapa ett till...
Tjena om jag skulle vilja byta min recovery från CWM 2.5 till 3.0.. hur gör jag?
Tjena jag undrar om det är värt att uppgradera till CWM 3.0 då jag hört att buggar finns ?
Tjena är det någon mer här på forumet som har problem med UOT Kitchen, Vill göra ett mod för rcmix s v0.6 men när den skapas står det efter ett...
Tjena jag är ute efter att få Menyn i Sense något transparant som den är på HTC Evo 3D :) Någon som vet hur jag ska bära mig åt? :P Har...
Tjena jag vill modifiera ett tema jag har laddat ner. Temat är gjort av alexdiaz för RCMixS v0.3 Vill ta bort de ändringar han har gjort på...
Tjena, har laddat ner ett tema jag ska flasha in till romen rcmix s. har testat temat innan och jag vill ha orginal stilen på menyn. där Man får...
tjena undrar om man kan få den lockscreen som finns för ex oxygen då htc orginal är kasst.. upp med telefonen ur fickan när det ringer utan att ta...
Gjorde precis en nandroid backup på den rom jag använder iNsertCoin 2.0 när backupen var klar och den startade om sig får jag bootloop!!! tog ur...
Har ett litet dielmma, går jag in på galleri kan jag inte se alla bilder jag tagit utan bara några men kollar jag på SD kortet finns bilderna :/...
Tjena jag skulle behöva lite hjälp med UOT Kitchen, om jag fattat det hela rätt så ska man ta framwork-res.apk från den rom jag använder till att...
Som rubriken lyder, kan man fica trackball wake till oxygen RC6?? Tacksam för svar :)
Tjenna märkte idag att jag inte kan spela upp musiken jag har på telefonen på min hifi anläggning, kopplar in telefonen i 3.5mm uttaget och...
Tjena jag undrar om det går att få in fler screens på Leedroids rom? det börjar bli fullt och skulle behöva en till ;)
Vad är skillanden på dessa?? och hur ändrar man `? :)
tjena jag undrar hur man gör för att flasha in en ny rom, har gjort en nandroid på den jag har. om man installerar med rom manager ska man välja...
tjena fick efter root möjligheten att låsa upp telefonen via 2 tryck på trackpaden och undrar om den funktionen går att få bort, om möjligt skulle...
Tjena köpte idag en HTC Desire importerad och har läst att man kan ordna så att man får svenska menyer ändå men har inte riktigt fått kläm på det,...