Separera namn med ett kommatecken.
Det från copter täcker inte hela skärmen heller. Svårt att få glasskydd att passa när skärmen är lite böjd
Så klart [emoji13]
Copter Exoglass kör jag och jag är kanonnöjd. :)
Aha! :)
Japp :)
Tack men nej tack. Det jag letar efter är nåt som sitter i ena örat bara. Ska ner till Kalmar på lördag och se om jag hittar något :)
Blir eventuellt en edge :)
M55 faller bort har jag insett nu, jag behöver bra brusreducering. Får jag ett samtal en blåsig dag när lastbilen står och brummar är det ju kört...
Tackar. Den låter intressant :)
:D
Sant!
Ändå sålde du den. [emoji57]
Säger samma om 6S Plus, galet nöjd. Haft den i precis ett halvår om tre dagar :D
@Sweden2 nu är du taggad en gång till, hihi
Wait, what... [MEDIA]
Edge verkar inte ha så bra batteritid fast det lär ju räcka en dag iaf. Sen verkar den rätt krånglig att få in i örat.
Ja jo :)
Tänkte det, men vilken av allihopa? Spanar på M55 men brusreduceringen är undermålig. Väldigt bra batteritid dock Skadar inte att citera mitt...
:( Vill ha ett bra men som inte kostar så mycket, startade en tråd i köprådsunderforumet så vi får se om jag får napp!
Tipsa om ett bra blåtandsheadset! ;)
Hej, letar efter ett bra och billigt blåtandsheadset och jag har ögonen på Plantronics M55 då det verkar billigt, lätt samt har bra batteritid....
Stämmer bra. Jag är inne på @keysers spår faktiskt. Alla gör snedsteg.
Bryr mig inte det minsta
Jag kör lastbil jag med, därav att jag funderar på att skaffa ett headset. Sitta med telefonen mot örat är väldigt bökigt, speciellt när jag ska...
Vad skiljer den och tex special edition för 200 kr mer? Bara laddaren?
Aah :)
Samtal (pratar om en sån snäcka som sitter på ett öra) "Alla" verkar rekommendera Plantronics M55 i den lägre prisklassen. Lagom pris på dom. :)
Tips på bra och inte alltför dyra blåtandsheadset? Jag vill ha bra batteritid. Den ska gå att köpa i en svensk butik.
[IMG] pls
Yay ❤️[emoji8]
Fia pls [emoji8]
Känner mig som 80+ [emoji23]
Som farsan brukar säga: "hittar ni mig död vid ett motionsspår så har jag blivit ditburen" [emoji23]
Jag har ofta halsbränna men jag är ofta stressad, plus att jag dricker mängder med läsk :p
Det ni gör är också ett väldigt otacksamt gratisjobb (otacksamt som att ni får ta emot mycket skit från missnöjda personer). Jag är i många fall...
Jag gissar på att det är alldeles för tidskrävande att porta alla som missköter sig. Detta var ett bra alternativ.
Okej :)
Man blandar väl ändå sånt pulver med mjölk? [emoji33]
Typ. Idag var det lite jobbigt att kliva upp. Bara att bita ihop och genomlida dagen. :)