Separera namn med ett kommatecken.
Äre någon som vet fall webhallen har den svenska modelen eller importerar dom från polen eller något sånt?
Nu finns min svarta HTC one som jag har beställt från phonehouse att hämta ut! Synd att man ska åka och träna så man inte kan hämta ut det direkt!...
Dom har skickat min från Phonehouse, borde få den imorgon vid 3 tiden! :)
Fick du mitt ordernummer eller toni? :)
Såg nu på Phonehouse's hemsida att den svarta finns i lageeeer! LYCKA <3
Dom har skrivit på deras FB sida förra veckan att den svarta skulle börja skickas ut denna vecka
Snackade med chatten på halebop nyss vilket dom sa att HTC One fanns i svart. Dock så visste inte hon som jag snackade med hur många dom fick in,...
Ja HTC facebook sida sa ju trots allt att dom skulle börja skicka till återförsäljarna nästa vecka! Så det är nog inte allt för lågnt kvar! :) Med...
Enligt dom uppgifterna dom har fått så ska dom få in den svarta på dagen men eftersom datumet är preliminärt så är det inte säkert men vi får...
för att vara gjord ur ett stycke aluminium och ha typ, 0.5 mm fel på någon liten punkt som 90% av folken inte skulle lägga märke till fall alla...
Vet inte fall någon har sett den här men den kan nog vara intressant för några :) http://www.mophie.com/product-p/2370_jp-htc-one-blk.htm
know that feeling bro, bokade en silvrig på TPH som tydligen hade fått in den som svart fast att det stod silver för mig så missade första batchen...
Måste verkligen bara ge beröm till PhoneHouse för att sig tid att uppdatera på detta forum! Vilket troligtvis jag och många flera uppskattar fast...
Har ni någon mer info om den svarta modelen? :) väntar på både den svarta och silvriga från er! Min flickvän ska ha den silvriga så hon får väl...
Men 3 får väl sina "egna versioner" på htc one? dom har ju en speciell firmware eller något på deras telefoner?
Ljudinspelnings test från htc one på en konsert http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SaL87kEqZ4Y#!
Snackat med en som jobbade på phonehouse i stockholm vilket då sa dom att den skulle komma den 17de
Det finns en testexemplar av HTC one på elgiganten vid kungsgatan stockholm
var i vällingby idag och skulle kolla deras text exemplar, vilket till förvåning så har dom plockat bort den, tydligen för att kunder har blivit...
Dom som inte vet vad dom snackar om! Var i handeln's phonehouse också och dom hade dummys bakom kassan som man kunde få klämma på, både en svart...
Phonehouse i vällingby har också en HTC One som man kan prova på, inge dummy då utan riktig, får mig att vilja ha den så illa, ville testa...
Var och snacka med dom på phonehouse i vällingby(stockholm) idag, dom sa att den silvriga HTC One kommer komma om två veckor (dom hade snackat med...
Såg att telia har uppdaterat igen, tog en screenshot denna gång, men jag vet inte, dom kanske leker runt på natten och bara jävlas? [IMG]
Såg att dom var snabba på ändra det till den till 04/18 igen
tjo relativt ny här men såg att Telias hemsida säger nu att telefonen kommer levereras från början av april, hyfsad säker på att att stod mitten...