Separera namn med ett kommatecken.
Chattade med Katshing idag, de inget bekräftat datum då de kommer få in nästa leverans. Kan dock glädja mig med att jag har tredje plats i kön....
Släppa i tid, i förhållande till vad? Alla release datum har ju varit spekulationer och kommer förmodligen vara tills det att åteförsäljarna...
Mycket bra tips. Kollade lite snabbt och de hade ännu inte batterier till DHD, men de hade till Evo 4G, vilket är i stort sett samma telefon. Till...
HTC har väll historiskt sett inte släppt låsta telefoner innan olåsta här i Sverige? Rätta mig om jag har fel.
Du får gärna motivera ditt uttalande. :cool:
Enligt mig är Katshing kungliga. Har handlat alla mina senaste mobiltelefoner därifrån, den första införskaffades 2004 om jag inte minns helt fel....
Kan bara instämma. Köpte en till tjejen när hon fyllde år. Den fungerar utmärkt, samtidigt som den är billig.
Den nya processorn, en Qualcomm Snapdragon MSM8255, är byggd mha 45nm teknologi. Vilket gör den strömsnålare än MSM8250, som bygger på 65nm,...
Dustin och CDON har den funktionen, både för nyteckning och portering.
Jag har försökt nå Katshing under dagen för att höra med dem när de får in Desire HD, men utan någon direkt framgång. Annars så har Webhallen...
Jag är så otroligt glad över att jag inte köpte en Desire. Nu gäller det bara tillgången på HD:n blir bättre än på sin föregångare.