Separera namn med ett kommatecken.
Ja visst är det konstigt. Men man vet alldrig får hoppas att mobilen håller sig som den är nu i alla fall :)
Den fastnar i sidoläge ? - Om jag kör telefonen i "diagonalt" läge men sedan vänder upp telefonen igen får jag skaka den för den ska räta upp...
Ville bara säga tack så mycket för all hjälp och mobilen tycks funka nu! Imorse när jag vakna tänkte jag avinstallera spelen jag hade och efter...
Haha, ja själv var detta min första android mobil och lär väl bli min sista iaf efter vad jag läst. Bättre att vänta några år tills dem fått...
Japp får göra det. Men börjar bli trött på dagens prylar. Känns som jag alltid får prylarna som inte fungerar haha men så tycker väl alla :)
aha, ja det måste jag ha. Har ju bara haft mobilen i typ 5 dagar haha :)
haha okej jag tror jag pillar med det imorn då. Haha förlåt för jag är en värsta noob här men vad är DOA haha :)? Jag har ju såklart kvittot och...
Tackar verkligen för att du tar tid och hjälper mig! Jag tror jag struntat i det ska tillbaka till affären imorrn är så himla förbannad betala...
aha, så sms o sånt kommer va kvar om jag gör sån återställ standardinställn. :)?
ajdå. Men har liksom saker jag inte vill ta bort:(, men en sådan fabriksåterställning är det återställ standardinställn.? Tack för svar föresten :)
Jag provade att göra en 8 exakt som han gjorde på filmen men då fick min mobil typ spel, det kom upp sån ruta precis som när man ska stänga av o...
Aha, så man behöver inte köra något program samtidigt utan bara att försöka röra den i formen av en 8 :)? Tack så mycket ska genast försöka :)
aha, men vad menar du med en liggande 8 med mobilen i luften? Förlåt förstod inte riktigt men tack för svar :)
Hej. Jag har försökt leta efter liknande trådar har inte hittat någon med direkt samma fel. Det är såhär att jag precis fått min telefon för några...