Separera namn med ett kommatecken.
Hejsan! Om det finns andra som jag som har försökt hitta snygga och kvalitativa Pixel Watch Bands på tex Amazon men inte lyckats, har fått skicka...
Tjenis, Jag har en Pixel XL som köptes i Tyskland. Nu lyckades jag spräcka skärmen :-( Är inte supersugen på att skicka den till Tyskland för...
Hej! Vad jag lyckats luska ut är att endast Deutsche Telekom samt Google själva säljer Google Pixel i Tyskland. Jag tänkte att köpa den i...
Någon som har en Tellstick Duo som de vill bli av med? Tänker mig ett pris runt 350:-. Finns i Göteborgs-området för avhämtning men paket kan...
Hej på er! Min Pebble Steel blir mest liggandes så jag tänkte se om någon har ett bättre hem för den. Den är i mycket fint skick och kommer...
Hej på er! Jag säljer min Lightpack, en ambielight lösning för din TV (genom XBMC), din dator eller Android-enhet. Då min sambo störde sig på...
Gjorde en liten garderobs-rensning och hittade lite prylar som jag känner att kanske någon annan kan ha bättre nytta utav. Jag kan tänka mig att...
Hej på er! Tänkte se om någon har en Note 3 till försäljning. Det får gärna vara den svarta varianten men det är inget krav. Den ska vara i...
Har en ZTE Blade III som jag köpte för Spotify erbjudandet hos ICA. Telefonen har nu bara blivit liggandes. Den har varit ytterst sparsamt använd...
Hej på er! Då jag nyligen förvärvat en Nexus 5 tänkte jag se om någon här på forumet är intresserad av min Samsung Galaxy S4. Det är 16GB...
Hej! Någon som har en Sony Xperia Go som de vill bli av med? Kan tänka mig att ge 500-800sek för den, beroende på dess skick. Mvh Mellon
Hej! Någon som har en x10 mini som de vill bli av med för en billig slant? Kan mötas upp i Göteborg om så skulle behövas. Mvh Mellon
Hejsan! Har du en galaxy s4 till salu så är jag intresserad. Helst ska den vara vit, och kvitto är ett krav. Kan tänka mig ge runt 3500:-...
Den är nu såld.
SÅLD Jag har en Samsung Galaxy Nexus att sälja. Den är i fint skick utan sprickor och liknande. [IMG] Vad som ingår är följande: *...
Hej på er! Fick precis en systemuppdatering på min platta. Den var väldigt liten, 1.1MB. Men versionsnummret är nu 4.2.1. Det verkar löst...
Hejsan! [IMG] Säljer nu min MacBook (5,1) late 2008 unibody. Den har följande specifikation. CPU: Intel Core2Duo 2,0 GHz Skärm: 13.3...
[IMG] För alla er som har en telefon med NFC så tänkte jag tipsa om Locale NFC Plugin. Dess funktion tillåter dig att registrera olika NFC-tags...
Hejsan! Jag har en splitter ny silvrig iPod Nano 8GB 6th Gen som jag inte har någon nytta av. Till den medföljer även ett silvrigt LunaTik...
Jag har försökt klura ut hur man gör animationer i en AppWidgetProvider? Någon som har lyckats och känner för att dela med sig? Enligt API:et...
Någon som vet var man kan få tag på lösa kontakter till galaxy tab 10.1 i Sverige? Letar efter så det kan vara möjligt att bygga sina egna kablar.
Har försökt hitta en guide för detta här på Swedroid men fann ingen. Vände mig istället till XDA och efter lite grejande så fick jag det fixat. Så...
Tyvärr hade min SGS2 en defekt på kameran, alla bilder fick ett blått flimmer. Så jag skickade naturligtvis tillbaka denna till CDON och då felet...
Hejsan alla! Jag har märkt att kameran på min sgs2 har en blå hinna som täcker halva bilden. [IMG] Den syns extra lätt i dåliga...
Hejsan alla! Ville bara säga att mina fina lilla sgs blev stullen i nattens mörker. Så tänkte bara höra om någon i göteborgsområdet hör någon...
Hejsan Alla! Om ni som jag tycker att ert headset börjar bli lite skitigt och sunket så har jag en enkel lösning i två steg. Glöm...
Hejsan Alla! Jag har ett litet irriterande problem. Varje gång jag kör med en custom 2.1 rom så uppstår följande problem: Nästan varje gång...
Blev lite inspererad av en tråd på phandroid som handlade om hur folk använder Locale. Kort beskrivning av Locale, är en applikation som kan...
Har hört att de lurarna som man får med hero inte är särskillt bra. Själv föredrar jag ett par bra in-ear lurar. Dock har jag inte lyckats...
Hejsan! Jag undrar om någon har hittat en butik/återförsäljare som tillåter en att testa HTC Hero? Jag har varit inom två Teliabutiker i gbg...
Hej på er allihopa! Jag tänkte att det kanske fanns någon här som har bra koll eller tips på vilket abonemang som är vettigt att ha tillsammans...