Separera namn med ett kommatecken.
Ok. Trodde du menar nav. Roligt att försöka prata in en destination och få helt galna förslag =)
Installera filerna men jag har fortfarande röstnavigering på svenska =),
Sådär ja....troligtvis hade jag laddat ner fel. Men nu är 54fps, yes! tack så mye
Attans, det vill sig inte. 35 fps är visst max ändå.
Kan man försöka installera igen eller radera dalvik
Japp, det har jag. Den pikar på runt 50 men genomsnittet blir 35
Hur vet man att uncap:en har fått fäste. Har testat fps men får 35 hela tiden. Skärmen känns lite rappare, men inga 54 fps
Aha! Tack, jag har trott att man stänger av datatrafik eller nåt, bara för att den är bredvid operatörs liggande =)
måste tacka Xperia84 för nyhets-uppdateringarna. måste fråga bara, hur raderar man i statusbaren? när jag hade miuirom från trip så fanns där en...
innan jag la in denna i .54 så kolla jag runt och inga problem. så jag installera, inga problems alls. otrolig snyggt o rent och man kan t o m...
Den hittar nätverk automatiskt, men att låsa den på ett specifikt nätverk funkar inte för mig
jag kollade med 3 på FB och vi med 3SE kommer få 2.3.3 till våra x10:or
jag hoppas att jag inte gjort ngt fel i installationen bara för det flyter fint annars.
Är det bara jag el är det så att det är så att det inte går att välja operatör? Är i danmark och vill låsa mig till 3dk för att det är samma taxa...
detta är otroligt. min x10 funkar nu som den ska, kameran är snabb, skärmen reagerar som den ska. efter mycket övervägande så vågade jag trycka in...
Läste på manish blogg att SE ska fixa 2.2 nästa år, Q1. SE cio hade twittrat. Det gillas skarpt :-)
Varför måste sonyericsson envisas med att man först gör en rörelse sen reagerar det. Inne i mediascape tex, när man sveper höger eller vänster....
Jag tycker att skärmen är perfa i vissa program, och andra laggar det mer. Gissning är v.1.6 av android är en flaskhals, x10:an kommer inte till...
två uppdateringar på raken, tjosan. fick in min .31 idag med Tre via SEUS. Synd bara att man måste kolla på tre ställen om det finns ngt. PcC...
Håller med. När man backar i mobilens webbläsare så hamnar man inte på samma ställe utan längst upp på sidan, så får man rulla ner.
har anslutningsfel till gmail:en, den laddar in mejlaen men efter 3 sekunder så töms inkorgen och det blir anslutningsfel. I mellan åt, får jag...
jag bytte lösenord och nu är kontakterna tillbaka igen. men meddelandet "processen com.android.email för programmet måste avbrytas". ngt fel är...
För några veckor sedan så börja jag få felmeddelande i min X10:a att mail.gmail.com inte kunde synkas. trodde det var ngt fel i mobilen så jag...