Separera namn med ett kommatecken.
Det jävliga är ju att det dessutom inte verkar vara speciellt avancerat! Jaja, såg en annan tråd här på forumet där denna diskussion inte...
Ledsen, men jag har ytterliggare en fråga om dessa antitheft-appar. Säg, rent teoretiskt, att telefonen blir stulen av, låt oss säga, en person...
Uppfattat! :) Men det jag inte fattar är följande: GPS trackerPro ger mig en lokalisering med en säkerhet på ~1mile men Google maps och Navigator...
Stort tack för ditt jobb och din info! Ser ut att klara precis allt det jag eftersöker och lite till! :) Lär nog bli den appen. 2.99 euro för...
Tack för svar! Vad kan du säga om GPSen? Någorlunda exakt?? Sen är det ju så illa att jag sitter på en orootad telefon, mycket beroende på...
Är på jakt efter en "antitheft" app. Fick mig en tankeställare härom dagen då en bekants telefon blev stulen. (Försök till spårning gick om...
Dags för ny lur. Sitter idag på en S3 som sakta men säkert börjar ge upp och tänkte skicka vidare denna till barnen. Vart runt och kännt och...
Har faktiskt själv Telenor, men med ett snart 2 år gammalt abonnemang. Har således 100GB surf/mån på både telefon och mobilt bredband. Betalar...
Med andra ord har Telenor degraderat sig själva till tjuvar och banditer! Den enda andra anledningen jag kan komma på är att de inte vill ha några...
Jag tänker ställa en allmän fråga! Vad i hela ***** har ni gjort med era abonnemang för mobilt bredband?? Har själv mobilt bredband med er sedan...
Tyvärr fick hon med den från butik då hon skrev på! Men finns det inget att göra? Jag menar man kan ju inte veta om man kommer bli nöjd med ett...
Har en bekant som lyckats ingå ett minst sagt värdelöst avtal! Hon skulle byta mobilt bredband från Tele2 till Telenor vilket hon också gjorde....
Nåt annat förslag som bara lokaliserar då man pingar enheten t.ex? Borde ju om inte annat spara batteriet..
Har två barn som är en bit in i tonåren och börjar röra sig ute mer och mer. Börjar kännas lite olustigt av och till på sena helgkvällar och dyl....
Jaha, sonen (14år) behöver ny telefon! Har idag en 3 år gammal Iphone 3GS som är på upphällningen och vill byta OS till Android nu. Han...