Separera namn med ett kommatecken.
Hallå hallå! Dags att göra server av gamla prollen. Söker ett AM4-kort för ~500 kronor, helst i ett litet format men ATX är också intressant. Är...
Det är ju bara så länkarna ser ut ifall man söker upp fynd via hagglezone. Väldigt kontraproduktivt att banna nån i 14 dagar för att man glömt ta...
Kikar man på bilderna från reviews så är det 4-pin som gäller, yes. Ingen har fått 3-pins. Hade varit ganska kung med addreserbara :cry:
Oj! Men ni får lappar alltså?! Jag får inte ens någon lapp. Aldrig fått. Så när UPS kräver "invoice-nummer" så får jag bara säga att jag inte fick...
Jag är väldigt avundsjuk! :( Såg till att klaga specifikt på min UPS-snubbe den här gången också. Har vid ett tidigare tillfälle varit en annan...
[IMG] Vad förvånad jag blir. Eller nej vänta, tvärt om. Det är helt jävla sjukt. Jag bor i ett helt vanligt lägenhetshus, med porttelefon där...
Alla nya är troll until proven otherwise ;)
Ingen av dessa fanns billigt från nån, inom sekunder från att du la upp. Hmpf :/
Knivblock i rosttfritt stål. Knivar verkar ej ingå 34:- FBA [SPOILER] Sketchplatt-grej som är belyst, för att skissa av saker 23:- FBA [SPOILER]...
Svåra tider för fynd :( Trälåda för att ha barntänder i.... 10:- FBA två färger [SPOILER] Den där jäkla tysta klockan, nu i svart 12:- FBA...
Lite allt möjligt 10:-+ FBA [SPOILER] Bland annat; Kassaskåp 35:- FBA [SPOILER] 500g amethyster 12:- FBA [SPOILER] Kit med lädernitar och...
Omg, lär ju stjäla den :D
Gummiband rainbow loom band Vissa är billiga, andra skitdyra. Inte i lager, men går att beställa. 5:- FBA [SPOILER] Citruspress 15:- FBA...
Kostar lika mycket från ubuy... Det är ordinarie pris, inget klipp alls.
[ATTACH] Lite sjukt ändå att paraplyhatten som jag skämtsamt länkade till är #1 bestseller i paraplyn nu :p Man kanske skulle bli amazon...
Due to popular demand så är Push Pop Bubble i lager igen! 12:- FBA [SPOILER] Pingar dessa;
Världens sötaste notebook, paljetter och enhörningsmönster, lite klistermärken och en "osynlig penna" i presentkit. Snälla Antons, köp bara...
Jaaa, vad är det här för en jäkla facebookgrupp? :o Den togs bort typ 2 sekunder efter att jag länkade, så kändes bara dumt att låta den ligga...
Juice-snurr-maskin, plast, men väger 1.2 kilo. 35:- FBA [SPOILER] Träningskläder, tröja och shorts. Asiatiska storlekar 20:- FBA [SPOILER] Lite...
Skrivbord, 100x60 eller 100x40. Lite olika färger 56 resp 59:-FBA [SPOILER] Ätpinnar av högkvalitativt rostfritt Stål 304 - Färg: Guld - 10...
Flertalet klockor, variereande kvalité 10:- och uppåt FBA [SPOILER] Mobilhållare för cykel, med möjlighet för gopro-mounting 23:- FBA [SPOILER]...
Ser ofta det här. Det är en scam. Skräpprodukt för 9 kronor. Den "andra säljaren" är samma säljare, som försöker få det att se ut som ett fynd....
Presentask, kreativ överraskningslåda till gör-det-själv fotoalbum klippbok för födelsedag jul 21:- FBA [SPOILER]
Hm.. Undrar om det kan ha varit en dålig batch eller nåt. Verkar som ett legit företag, och många reviews säger att det funkar bra. Det verkar...
Digitalt hänglås med fingeravtrycksläsare 20:- FBA [SPOILER]
Du var för långsam ;) Also; Detta är diskussionstråden. Håll tipstråden ren plz
Massor av nätadaptrar, för laptops framförallt men även USB osv. 16-100+ kronor FBA [SPOILER]
Smärtor i rygg/kropp? Gravid? Ländryggsproblem? Strålande smärta från hjärtat ut i vänster arm? Massor av olika hjälpmedel för sånt, FBA 10-30 :-...
Finns lite annat från samma säljare. Mestadels termoterar, men även nån sopskyffel av litet slag. allt är FBA [SPOILER]
Baby Shark Tofflor 16:- FBA [SPOILER] Vattentät regndräkt för barn, en del regnrock 3D dinosaurieformad regnkläder för pojkar för flickor 24:-...
Är detta något erbjudande vi har missat kanske? :D [IMG]
Push up-bräda, 9 i 1 kroppsbyggnad ställning bräda vikbar med motståndsband 35:- FBA Inte i lager, men kommer snart in så ska inte vara nåt...
Alla dessa 80% off "blixtrabatter" är fake. Jävla Wish-fenomen som letat sig till Amazon :/ Vill se mer moderating av Amazon-mods för att få bort...
Jag har varit med om att de stoppats. Både av UPS och Postnord. Med UPS kan man se "Return to sender requested", och sen dör trackingen och man...
Fake sale, det där är normalpris. https://www.amazon.com/dp/B07QLF7WHZ/?tag=oid08-20
Franska bälten av olika typer 20-40:- FBA [SPOILER]
Pengarna dras iaf direkt. Antar att de också får pengarna direkt, som på tradera/ebay osv. Men kan ju inte säga med säkerhet! Kan ju vara att de...
Alla dessa tredjepartssäljare, som helt saknar saker som är FBA, saknar momsreg-nummer, och tilll och med saknar adress... De använder folk som...
Allt jag länkar är FBA. 12 V/30 A/360 W strömförsörjningsenhet 39:- [SPOILER] Airbrush kit (enbart själva pistolen) 14:- [SPOILER] 350 RPM...
Tanken är att man ska kunna styra IR-produkter via wifi/google home. Jag använder en sån för att styra ACn på sommaren. Smidigt att programmera in...