Separera namn med ett kommatecken.
iPad 4 kom ut 2012? Skrev Max 5 år i annonsen.
Är på jakt efter 2 st iPads till barnen då båda förra har gått sönder. Behöver inte vara någon värstingmodell. Ju enklare desto bättre :) krav:...
Bor i Täby och jobbar i Solna så det ska vara tillräckligt bra mottagning kan man tycka. Har tyvärr inte möjlighet att testa med en annan operatör.
Har en oneplus 3 med senaste uppdateringen där batteriet SLUKAS när jag åker bil. Den blir varm och drar ca 1% i minuten fast den inte används...
Hej! Tänkte införskaffa mig en enklare laddare att ha på jobbet vid behov. Är snål av mig så tänkte köpa nått billigt på ebay dvs inte en dash...
Någon dom vet varför det blir ruskigt suddiga bilder när man skickar via SMS? Både för den som skickar och tar emot. Har valt messenger appen...
Verkligen! En dag tog det att inse att jag aldrig går tillbaka till iphone!
Första dagen med android slutade med denna, tråkigt men cleant. [ATTACH] Ikoner https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ryanmkelly.me.min
Fick hem min guldiga idag och är grymt nöjd! Beställde i måndags och fick den idag fredag med standard frakten
Jäklar va snabbt, vart bor du? Polen? ;)
Lyckades övertala sambon att haka på och lämna iphone träsket ;)
Har exat samma på min med! Bratällde 2 guld i måndags. Ska upp till stockholm :)