Separera namn med ett kommatecken.
Kan man använda det om man köper något på elgiganten online?
Lägsta pris enligt prisjakt leder till denna butik. http://onlinetekniker.se/index.php?route=product/product&product_id=782 Hur kan den säljas...
Kan validera det föregående skribent sa, för mig kom även ett guldfärgat skal med när jag skaffade en black leather mobil. Tycker att telefonen...
Har en invite pm vid intresse.
Tycker batteritiden är ok men inte mer. Får ut ca 3 timmar SOT, runt 1 timme samtalstid, sen måste sätta i laddaren detta brukar räcka till...
Nova Launcher Prime.
Telefonen hade redan TWRP installerat antog att den var stock (förra ägaren hade tydligen lagt in det) Tack för länken ska läsa igenom den där,...
Hej, nyligen skaffat en One Plus One, Jag undrar om någon vet någon som skulle kunna roota och lägga in oxygen rom på min telefon mot avtalad...
Verkar som du lyssnar på mycket podcasts, kan då rekommendera pocket casts...det utnyttjar inte mycket batteri och är en underbar app....
Hej, har riktigt kass ljud i telefonen sedan jag installerat Android 5.0 låter knastrigt och lågt, någon mer som upplever samma och sitter på en...
Hej köpte en nexus 10 från swedenmobile, jag undrar om det finns någon risk med att ladda den med en vanlig androidladdare direkt ur el-uttaget,...
Har inte denna luren "gorilla-glass" isåfall försummas behovet nästan helt av just skyddsfilm. Men kanske finns andra fördelar som mindre...
Tror det var Limitless. Helt okej actionrulle, 7/10
Har EU/UK versionen av Nexus S sen några veckor och är mkt nöjd. Har faktiskt inte nyttjat W-Iifi anslutningen något men ska prova på...