Separera namn med ett kommatecken.
Såg erbjudandet på comviq och fick helt plötsligt bråttom tillbaka hit :D Funderar seriöst på att ta det erbjudandet.
Fast hur vet du det svaret? Kundtjänst gissar på Abonnemang till klockan, rabatten på abonnemanget med dubbel surf, att det bara "är" värt över...
Tror du missuppfattat va AxxT är fundersam över.
Kul att du är nöjd! Men bara för att du känner dig nöjd så behöver det inte gälla alla andra, och man måste inte försöka övertala de som är...
En poäng är dock att Comviq själva har inte gått ut med en redovisning på vad som faktiskt avgör värdet. Har enbart vart gissningar från...
Helt ärligt, ingen aning. Allt är så sjukt luddigt och det är så mycket saker vi inte fått reda på, och antagligen inte kommer få reda på....
Den här laddade någon upp tidigare i tråden
Nu är jag nyfiken!
Jag betalar 559kr för 2024:s Samsung box. Den med s24 ultra, Freestyle gen 2, buds 2 pro och den där kontrollen som jag aldrig kan minnas vad den...
Lite så jag tänker med, hade det vart ett vanligt erbjudande, alltså inte en mystery box, så hade det vart ett riktigt bra erbjudande. Men som...
Tror du tänker på samsungboxen, den var svart och vit 2023
Nu tror jag inte att kundtjänst har så stor koll och bara gissar till största del, men abonnemanget har aldrig vart inräknat förut och det har...
Håller inte med dig. Det är inte bara en random "Mystery box" utan detta är något som comviq har hållt på med i flera år nu, med en väldigt hög...
Värdet i deras butik är ju billigare än Googles egna priser.. Sen säljer dom varken hörlurar eller klockan så då kan man ju undra vad det är för...
Det som är så tråkigt är ju egentligen att det är ingen exklusivitet alls, vanligtvis så känns det som att man gjort en RIKTIGT bra deal....
Deras uppgift är även att försöka få det till att låta så bra som möjligt och göra allt för att få kunden till att fortsätta vara kund (I detta...
Jag vet genuint inte om du trollar hela tiden eller om du faktiskt tror på att det är kundtjänst och dom som packar som bestämmer vad som ska vara...
Han pratade om ångerrätten, annars gäller nog det vanliga som postnord har
Ja! Identifiera med bankid och så fixar dom resten. Har man inte hämtat ut paketet så behöver man inte göra det heller, det går i retur ändå.
Ja, folk kommer ju vilja köpa watch 4 nu när den kommer ut om en dryg månad. Kommer nog inte finnas speciellt mycket intresse för en watch 3 om...
Jag frågade när jag ändå passade på att ångra köpet. Skrev utförligt till honom vad det var exakt i boxen, och det exakta värdet (enligt googles...
Nu har jag fixat med retur och alltihopa, tänker inte ens hämta ut paketet. Passade på och frågade kundtjänst vad det var som utgjorde det...
Hade så gärna velat veta hur många boxar som returneras. Som jag skrev långt tillbaka så är antagligen största delen av köparna av dessa boxar...
Så äldre klocka, äldre hörlurar, och den den näst billigaste versionen av de 4 olika pixel 10 versionerna. Är riktigt, riktigt besviken faktiskt....
Jag borde kunna hämta mitt när som helst, "utkörning påbörjad" för en timme sedan, typ 2 mil bort från mig :)
Testa blocket eller marketplace för byten först och främst, finns många som tar ut telefoner och antingen bara inte vill ha dom, vill gå tillbaka...
Klicka på ditt abonnemang -> skrolla ner till Google mystery box 2025, klicka där. Där inne står ditt IMEI nummer I appen då :D
Postnord verkar inte ha fått mitt paket ännu, står fortfarande att dom väntar på paketet.
Stod att det skulle vara en flaggskeppsmobil nu också!
Mer sugen på samma erbjudande som Webbhallen hade då, det där med en switch 2 på köpet :D
Tror du på riktigt att kundtjänst har den makten? :D
Pris på 32gb abonnemang och en pixel 10 pro 256gb, om man hade köpt och betalat den direkt hos comviq.
Samsung kanske har en viss standard som comviq måste uppfölja för att få använda deras varumärke och produkter till sin mystery box (som i grund...
Alltså, jag personligen bryr mig kanske inte egentligen, men samtidigt blir det lite kaka på kaka, lågt lagringsutrymme, 4 olika mobiler i 4 olika...
Säkert. Om det inte är något riktigt grymt i den där boxen så blir det retur för min del med, då väntar jag hellre på (om) nästa samsungbox i...
Då hoppas jag det är riktigt grymma tillbehör. Även om det är ett par buds pro, dyraste versionen av watch 4, så saknas det över 2500 för att...
Och när kunderna hör av sig och frågar om information så blir vi även sura och byter ut något jättebra i boxen mot nån skit istället, för det har...
Känner mig faktiskt rätt mäktig om mina 5 minuter med Robert från kundtjänst lyckades ändra hela deras plan :D
Tror du på riktigt att comviq skulle ändra hela sin plan på vad som ska vara i mysteryboxen bara för att några människor hört av sig till...
Känner mig fortfarande lite skeptisk faktiskt, att det gick från att kundtjänst inte vet nånting, dom har ingen information alls, till att knappt...