Separera namn med ett kommatecken.
Vill köpa EA Sports FC 26 till PC. Funkar bra med kod.
Kollar om de finns något intresse i byte. En oöppnad Samsung Galaxy S25 Edge 256 GB Silver mot en S25 Ultra, kan lägga en peng emellan. Eller mot...
Får till 449, gör jag något fel?
Billigaste jag kan få det till är ca 19 700, original pris från google ca 22 500. Priser ändras ständigt. Ta bort en tusing eller så för att det...
Fick du överlåta abonnemanget separat? Dem har sagt att man måste överlåta mystery boxen med då...
Jag förstår. Då hamnar det på marknadsföringen. Det är lite som att blåsa av en fotbollsmatch vid prick 90 minuter utan tilläggstid för att det...
Abonnemanget ingår inte, det är vad dem sagt till mig. När jag försöker leta efter samtals inspelningen är bara hälften av samtalen inspelat medan...
Dem sa till mig att abonnemanget inte är inräknat i priset.
Har man 14 dagar på sig att hämta ut? Eller är det ångerrätten denne hänvisar till? Någon som annars vet hur många dagar man har på sig, är det en...
2TB ingår när man köper själva produkten så det är bara det jag blir less på, man kan tänka sig att ta det längre då det är missvisande och...
Så dem räknade med AI pro i ett år för resterande ca 3000 kr? Inget annat i paketet? Som en resa till Bahamas?
Nej, det gör de inte.
Härligt, får köra på det. Kan jag pausa mitt mobilabonnemang? - Comviq
Hänger inte med riktigt, säg att man har ett år kvar på ett tidigare abonnemang. Kan man förlänga med Mystery box abonnemanget på något sätt så...
Vet att det stod något om 28e augusti på Comviq men är det bara jag som fått för mig att det kommer mellan 26e augusti och 2a september? Annars...
Kan nämna att det är en av de kommande Google telefonerna som det stod och som flera skrivit. Kundtjänst visste själva inte och sa att det är...
Det är dubbelsurf, det står på bekräftelsen du fått på mejl, kundtjänst har även sagt det själva. Dock står det i appen endast som 32, det står...
Jovisst, hängde med på det du säger men jag har pratat med Comviq och så vitt som jag förstod det så har abonnemanget inget med boxen att göra så...
Vid Discord samtal samtidigt som jag kollar på en YouTube video så blir mikrofonen dålig och personen jag pratar i samtal med hör mig inte, eller...
Värdet på boxen är 25k (eller över) utan abonnemanget.