Separera namn med ett kommatecken.
För jag väntar in svar om bl a watch-abonnemang och om någon faktiskt lyckas få en spec från Comviq på hur de beräknat värdet :)
Jag lägger in samma sak som andra skrivit innan. Vi, som fått boxen, får en sprillans ny lur, hörlurar och klocka. Allt för 6480kr!!! 6 4 8 0...
Hur tänker du då? Har du inget abonnemang i vanliga fall eller har du ett gratis abonnemang?
Alltså jag är besviken... Besviken för att det inte är en Watch 4. Besviken för att det inte följer med någon pixelsnap magnetisk laddare.......
Spoiler: Alla som är lite besvikna på val av mobil. 1. Vi vet inte ännu vad mer som följer med i lådan men nu får det ju vara 2000 kr...
Ahh, jag fattar :)
Hur menar du att du ökar kostnaden med 107 kr om du går från 412 till 429 per månad?
Ja, jag säger nog detsamma nästan oavsett innehåll. Det är ett riktigt bra pris trots allt!
Mitt paket i postnordappen beskrivs som: 24x19x16cm och väger 0,9kg
Pling från Comviq i PostNord appen! :) Äntligen!
Vad står det? Jag tror dig men kan inte minnas att jag läst det någonstans.
Trist... men inte oväntat.
En liten curveboll här då.... Är det någon annan än jag som ser detta på comviqs sida? En Pixel 10 Pro XL för 9 720!? Då kan de väl knappast räkna...
Men om vi gör lite matte på det hela... vad förväntar vi oss? Pixel 10 pro xl = 14 000 Pixel watch 4 = wifi 5000 / LTE 7000 Pixel Buds 2 pro =...
Asbelut :) Here you go: [MEDIA] View: https://youtu.be/isx4IftbDjU?
Jag såg en video från en youtuber som recenserade ett kit han fått (vet ej om han köpt). Det var pixel pro (i väntan på xl), buds pro 2, fodral...
Sant att att det står börjar levereras men då måste ju något komma tänker jag. Det står ju inte börjar skickas ut den 28e... Men det är ju så att...
Min beställning för boxen gick igenom 14.30 (efter mycket problem med bankid) men jag har inte heller fått något annat än "order skapad". Två...