Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Har ni ett över så lägg ett pm. Alla är av intresse
Har en S21ULTRA om det är av intresse
Det hade inte funkat. Hela grejen med timpris är att sprida ut lasten över hela dygnet och inte få de stora lasterna vid 07-09 och 16-19.00. Med...
Hur länge?
S21 U nyskick?
Köar
Hej! Lägg ett PM om ni har någon av ovan till salu :)
6000, swish förskott? Edit: såg att du inte hade några referenser såg kan inte skicka pengar förskott tyvärr
Såld?
Får man inte en ny på EG för 6500? Eller är kampanjen slut?
Är den helt i nyskick utan någon repa alls?
Köp sidorna ger strax under 3000 för din. Så jag erbjuder 3000+frakt.
Ja det är jag som sagt. Fin persisk matta. Vad ska du ha för telefonen? :)
Ja :)
Någon som vet vad de ger för en S21U 128gb i nyskick? Eller om det är bäst att sälja den på annat håll
Hej! Har ni någon av ovanstående så lägg gärna ett PM
Hur kan vi konstatera att mitt nummer inte är spoofat då? Det kan man ju aldrig veta.
Ingen aning. Blir uppringd ca 3ggr om dagen av svenska mobilnummer. Sen kan man kalla det vad man vill. Störigt är det och Telenor kunde inte...
Det hör ju ihop. Ett indiskt callcenter ringer till mig via andra privatpersoners mobiltelefonnummer. Svarar jag på samtalet frågar dom efter...
Samma här. Blir spoofad ca 3ggr om dagen. Det mesta tas upp av Truecaller men någon enstaka går igenom. Skitstörigt. Verkar som att Telenor har...
Exakt. Håller hårt i min S21U som är ytterst marginellt sämre
Hutlöst.. behöva skicka in en fortfarande väldigt bra telefon(bland dom bästa ännu) och behöva ge 10kkr för att få en marginellt bättre telefon.
Drar till med 300kr :)
Hej! Köper gärna en Android. Allt mellan 1000-5000 kr är av intresse så länge den är hel och fin. Lägg ett PM! Trevlig helg!
Lägg på ett frimärke och skicka så swishar jag:)
Frågan är varför ni lägger tid på detta
10 kr för skärmskydd:)
När är dom inköpta
Lägg gärna ett PM om ni har en till salu :)
200L är det på FLVP med. Fel av mig
Det är den näst bästa lösningen. Skillnaden mellan luft/luft och frånluftsvärmepump är att du med kompressorn i FLVP kan värma vatten och har en...
Mitt tips (för de som kan) är att köra med frånluftvärmepump med fjärrvärmemodul. (Du kör kompressorn på frånluftsvärmepumpen när elen är billig...
Hej! Lägg ett PM om ni har en till salu :)
Håller med. När P30 Pro lanserades blev både Samsung och Apple nervösa.
@Bengan800
Å andra sidan kan man vända på det och säga att dom laddar "dubbelt" så snabbt som sin enda riktiga konkurrent, iPhone. 45W vs 20W
Tycker 45W duger utmärkt. Ser inte behovet av att minska en fulladdning ifrån 40min till 20 min
Hej! Sålde av min Xiaomi 11T pro och fick idag hem 2 helt nya skal jag beställt. 1st nillkin super frosted shield och 1st svart hård plastskal....
Är unpacked bekräftat 1 feb?
Hej! Säljer en rad olika skal till olika samsung. Från vänster: Ideal of Sweden blush pink snake S20+ Tech 21 gummiskal S20+ Gear4 S20+ (nyskick)...