Separera namn med ett kommatecken.
Ifall någon säljer det? 400 och behöver hjälp med aktivering
När jag skaffade min x200 Ultra så trodde jag att ej global skulle vara ett problem. Men har inte märkt av det märkbart. Visst, allt är engelska....
Om du verkligen får det på 67,8 så skulle jag köra på det, men antar detta är spot priset? Så moms, etc etc inte är med räknat? Annars tror jag...
Har haft dem tidigare. Så inget konstigt :)
Precisd. Var idag den skulle införa kvart priset. Och igår jämförde jag med dagens el priset. Och dyraste timme var igår på runt 2,5 kr lägsta...
Första dagen med kvart priset. Dyraste dagen någonsin efter man gått över till kvart taxa.. Bra där! [ATTACH] Funderar att gå över till rörligt...
Giztop Vivo X300 Pro Är det inte lite väl tidigt att läggs upp den nu?
Ja, det vore trevligt. Men brukar inte global ha mindre batterier?
Samsung S11? Kolla blocket och Tradera. Finns mängder där att välja på och många runt 6000-6500
Gjorde ett byte med @Timpappa. Snabb och mycket bra kommunikation som man vill ha vid ett telefon byte. Jag skickade mobilen först, sedan Tim....
Och du är inne på bredbandval? Inte på Allente.
Hej alla som behåll en del av mystery box :) Har använt dem ett par gånger nu. Men blir snabbt obekväma, alltså inom 20-30 min så vill jag...
Finns kvar. Den finns i Skara att hämtas.
Köptes via Samsung kampanj dem hade. Men har ingen användning för denna. Pris 2500:- + frakt
Retur sedel går ut tiden. Abbonemanget, köpet du har gjort fortlöper. Vad tror du själv händer ? Att den tittar bort och att du ska få...
Måste varit ett högt värde på mobilen du bytte in?
Säljes skärmskydd till Pixel 10 Pro XL Oöppnad. https://www.webhallen.com/se/product/388529-InvisibleShield-Glass-Elite-Google-Pixel-10-Pro-XL...
Säljes en S25 Edge 512GB färgen är Titanium Silver. Följer med 25W laddare och ett clear case. Allt är oöppnat Kvittot från Samsung finns. Bud...
Bytt med @Timpppa
Jag sålde klocka. Behöll budsen, min hund åt upp samsung pro budsen.. :( Mobilen bytte jag mot en jag ville ha. Så slutat gott för mig :)
Vet inte om detta har tagits upp i någon annan tråd. Men lägger upp det här ändå. Via bredbandsval.se så kan man göra en deal med Allente....
Stämmer.. Verkar gå =) Gör som dig, säljer allt förutom lurarna. Klockan såld, bara mobilen kvar. Värsta fall på mytrendy köpa den för 8K. Men...
Jag försöker sälja mobilen och klockan för sig, eller göra ett byte.. Men det är inte heller så lätt. Ska ge det några dagar till annars blir det...
Vilket udda konversation man hade nyss. En ville betala mer för en vara, lite mer än vad jag begärde. Så var fine med det. *varning varning*...
Jo, precis. Men står så längre du avbetalar mobilen så får man rabatt på abb. Efter 24 så brukar det gå över till ordinarie pris, alt bytes det...
En helt annan fråga. Säkert den var uppe tidigare, "Rabatten på mobilabonnemanget gäller lika länge som du delbetalar mobilen." Så om man väljer...
Ja, byter pixel mot en annan high end mobil med 6,8" Skulle dem skickat med XL skulle jag behållt allt förutom klockan. Men nu är vi här....
Problemet är ju att marknaden blir bra mättad.. Finns ju massor på blocket/tradera. Sen kommer få is i magen och börja sänka priset, och då...
Får man fråga vad det är du försöker göra? :)
Jaha.. Jag har aldrig öppnat och använd en mobil. Just för dem skulle neka ånger etc. Gäller detta alla företag? Tex elgiganten också? För mig...
Hur mycket kostade Samsung boxen? Var det inte nånstans mellan 500-600?
Skara
Tyvärr inte.
Alla är olika. Men säger dem det så stämmer det.
Att räkna med abb är så jävla fult. Dem flesta betalar redan för ett. Borde INTE räknas med som ett värde. Tex, jag betalar 199:- för 50GB.
Hej. Som många andra så hopade jag på Mystery boxen från Comviq. Men innan jag gör en retur vill jag kolla om någon är intresserad av ett byte....
Jag tänkte först lägga ut den för ett byte av en annan mobil.. sen sälja klockan, behålla hörlurarna. Men vet inte om det är värt besväret.
Mecenat alumini/Benify Men 3500 är med inbyte. Jag gav 4551:- med laddare och skal.
Ja, var det jag hoppats på. Speciellt när man skriver "senaste flaggskeppet" Då antog jag det är XL varianten, ock inte den sämre av dem. Så JA,...
Varför känns det som att deras "tröst" erbjudande dem hade efter Mystery Box skulle varit mer värt än det här skit boxen.