Separera namn med ett kommatecken.
Säljer min iPad Pro 11", M4, 512gb, rymdsvart som köptes ny av mig oktober 2024. Sparsamt använd med 100% batterihälsa med 113 cykler. Det...
Sitter o kollar på ”save private ryan” på SVT 1. Men det är en AI röst som läser på svenska, rätt irriterande. Detta måste vara nytt, har inte...
Finns det några vitvaruexperter här månntro? Har haft vår kyl o frys i 19 år och de fungerar fortfarande utan problem. Helt galet länge och är...
Har haft Withings sen 2018 och funderar på att köpa en ny. Borde ha blivit bättre nu sju år senare? Är mest ute efter vikt för att följa...
Säljer min iPad Pro 11", M4, 512gb, rymdsvart som köptes ny av mig oktober 2024. Sparsamt använd med 100% batterihälsa med 71 cykler. Det sitter...
Frugan ska skaffa elcykel och jag måste fixa ordentliga lås. Förutom cykelns originallås tänkte jag låta henne använda mitt kättinglås som jag...
Ångrade försäljning sist men provar igen. Säljer min MacBook Pro 16” som köptes ny av mig augusti 2020. Datorn är mycket sparsamt använd och har...
Skulle det vara möjligt att få till darkmode på forumet? Lyser upp hela sovrummet som det är nu med vit bakgrund.
Köpte nyss denna mus Logitech G PRO 2 LIGHTSPEED gamingmus (svart) Men känner att den är lite för lätt, plastig och kanske aningen liten. Har ni...
Säljer min MacBook Pro 16” som köptes ny av mig augusti 2020. Datorn är mycket sparsamt använd och har enbart fungerat som en stationär dator i...
Velar mellan Air vs Pro och är ute efter en allround laptop. Ska fungera som skrivbordsdator samt "sitta i soffan dator". Air saknar fläkt vilket...
Funderar lite på att köpa en MBP M4, alt. ny Air M4. Det som mest talar för MBP vs Air är displayen och det kan jag lägga ngn tusenlapp extra...
Sonen har ev laddat ner ngt skumt på skolan idag. En klasskompis med Windows hade fått fnatt och skärmen hade fyllts av konstiga meddelanden....
Säljer min iPhone 15PM som jag köpte ny jan/feb 2024. Endast använd med displayskydd och case, i princip inga spår av användning (friskriver mig...
Såg denna Lenovo LOQ Tower 17IRR9 (RTX 4060) stationär dator - Power.se Borde vara ok sett till priset? Ok grafikkort som ändå klarar av moderna...
Vart lite besviken på årets lineup av framförallt MacBook Pro m4. Exakt samma design sedan m1 (rätta mig om jag har fel). Hade gärna sett en...
Säljer dotterns iPhone 12, svart, 128gb. Köptes ny av mig mars 2022. Skicket är inte det bästa. Sprickor i ovan vänsterkant på skärmen, men den...
Nu finns iMac och mbp med m4 och jag är faktiskt lite inne på att byta från min intel mbp. Har aldrig ägt en imac men det skulle nog kännas bra...
Köpte en ny iPhone 13 till dottern och använde mig av funktionen att föra över från hennes gamla iPhone 12. Dock var hennes 12a på iOS 17.7.1 och...
Säljer sonens iPad Air, gen 3, 64gb, wifi, silver. Köptes ny av mig 2019/2020 och fungerar som den ska. Har alltid använts med displayskydd och...
Har ett ganska bra trackrecord i att hålla batterhälsan hög ganska länge. Menar primärt på iPhone. Min nuvarande 15PM har jag satt gräns på 80%...
Säljer min iPad Pro 11”, 256gb, 2nd gen, wifi, space gray, som är köpt ny av mig april 2020 från Elgiganten. Den är aldrig använd utan...
Tänkte beställa från Apple store med hemleverans. Enligt infon kommer leveransen mellan 8-20 och man kan behöva identifiera sig. Men om man inte...
Har fyra accesspunkter och 5gz bandet överlappar varandra lite för mycket tycker jag. From kanal 52 inkluderas DFS, är detta ngt som jag kommer...
Är det ngn som helst kontroll från Apple om man handlar via deras utbildningsrabatt? Har en son som pluggar på universitetet och som förälder är...
Tänkte resa till ngn östeuropeisk stad under hösten och funderar på lågprisbolagen. Det är nästan bara dem som har direktflyg och med de mer...
En kompis har en Samsung (oklar vilken modell), en av deras billiga tror jag. I princip alltid när han skickar MMS får jag 2-3 st, lite halv...
Har haft min MBP igång i ca fyra år och funderar på om det är värt att köra ngn slags "clean my Mac"? Inte egentligen för att jag egentligen...
Är lite inne på att uppgradera från intel mac till M3. Kollar in nya air 15” med 8gb/512gb som ligger runt 21500kr. Sen har vi pro 14” M3 med...
Säljer frugans iPad som jag köpte ny september 2019. Har alltid använts med displayskydd och skal, skärmen är som ny. Enda spår av användning...
Frugan har en iPad gen6 från 2018. Funderar på att ge henne en ny i födelsedagspresent. Tittar på gen9 och gen10, skiljer ca 1000kr. Gen9 är...
Vet inte om det är ngn inställning jag missat….. När jag spelar musik med Apple Music på iPhone och t.ex. spelar upp det via wifi till mina audio...
Är lite nyfiken på att skaffa en HomePod...
Har ett Apple original leather MagSafe (svart) som blivit över. Några repor och annars i ett ”använt” skick. 100kr inkl frakt eller liknande...
Uppgraderat till AWU2 så tänkte sälja min Apple Watch Nike Series 7 GPS, 45mm Midnight Aluminium. Köpt ny av mig november 2021. Har alltid...
Säljer Apple iPhone 13 Pro 256GB Graphite, köpt ny av mig november 2021. Glasskydd och skal har varit på hela tiden. Skicket är mer eller mindre...
Har två unifi switchar (Ubiquiti UniFi Switch Lite 8 PoE) över så jag säljer dem istället. Switcharna är ca ett år och fungerar ypperligt. De har...
Kallt som attan ute och inatt hade vi ett strömavbrott. Dock kortvarigt men man blir varse om att kåken snabbt kyls ner vid 20 minusgrader. Har...
Köpte en stationär gaming PC till sonen under BF nu i november från Komplett. Ganska omgående upptäckte jag att CPU fläkten var defekt, den...
Ubiquiti cloudkey gen 2+, köpt från webhallen jan 2023. CloudKey+ - Ubiquiti Store Europe Fungerar som den ska. Kvitto från Webhallen finns....