Separera namn med ett kommatecken.
Någonstans i de djupa skogarna finns denna basstation, placerad på tornet till ett vindkraftverk. Smart av Telia & något jag påpekat flera gånger...
Plats: Valbo köpcentrum, Gävle. (Inomhus). Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor...
Plats: Stenebergsparken, Gävle Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor Obegränsad...
Undersökning: Telenor levererar snabbast 5g i Sverige
Koden fungerar för mig, har abonnemang och då ser det ut såhär: [ATTACH]
Plats: SOS-Kiosken, Gävle. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor Obegränsad...
Plats: Arlanda SkyCity. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor Obegränsad Classic....
Sverige näst på tur kanske ? (Alltså att Tre & Telenor går ihop, eller varför inte Tre & Tele2 ?) Brittisk jätteaffär: Vodafone på väg att gå...
Det var dåligt. I mitt hus har Telia ensamrätt i fibernätet. Hyresvärden / bostadsbolaget har en deal med Telia TV Lagom & 500/500 för 398 kr /...
Ubegrenset data i full vekst: Telia med over 200 000 Telia X-kunder
Utbyggnaden går i snabb fart i Norge: Telia bygger 5G: ni av ti nordmenn har nå tilgang til Telias 5G-nett
Plats: SOS-kiosken, Gävle. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor Obegränsad...
Dessa går det att välja på: [ATTACH] .
Nya abonnemang för mobllt bredband. Dålig deal att det bara är lån av mobilrouter vid bindningstid. Och 50 GB EU-surf, då ser jag det som mer...
Kollat in Telia fast bredband via mobilnätet ? Då är det senaste tekniken som används. Bredband via mobilnätet Plus 5G Redo. Bredband –...
Plats: IKEA Gävle, inomhus. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor Obegränsad...
Telia har SA i Finland.
Låter bra. Då slås C More och TV4 Play ihop
Det händer saker i Danmark, hade jag inte väntat mig. Telia Company har ingått ett bindande term sheet avseende huvudsakliga villkor för att...
3G är nu historia i Danmark. Farvel til 3G – goddag til fremtiden | Telia Danmark
Är nog den lösningen som redan används på IKEA Gävle, var nya antenner inne i varuhuset iaf & NR3500, operatörerna har ju fortfarande olika...
Se inlägg #4640, intressant att se skillnaderna mellan Tele2, Telenor & Telia på IKEA Gävle. Hastighetstester med din mobiloperatör
Man undrar när de ska uppgradera nätet i Gävle..
Låga hastigheter är fullt normalt i Net4Mobility 4G-nät.
Plats: Arlanda Terminal 5, Gate 3A-B. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor...
Plats: IKEA Gävle. (Inomhus). Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Nya antenner i varuhuset: [ATTACH]...
Plats: MAX Norrtull, Gävle. (Inomhus). Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor...
Visserligen i Norge, men fortfarande Telia. Runt 55 basstationer uppgraderas per vecka i Norge, ganska snabbt ändå anser jag. Telia bygger 5G: –...
Känns som Net4Mobility får svårt att nå 90 % befolkningstäckning i år om det går i nuvarande takt. Telia nådde 50 % befolkningstäckning 2022 &...
Skulle ju vara lite tråkigt med sämre konkurrens & sämre utbud. Uppgifter: Tre-ägare förhandlar med Telenor om sammanslagning Uppgifter om...
Fint Svenska folket uppfattar Telia som branschens mest hållbara varumärke 2023
Plats: Arlanda SkyCity. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH]
Plats: Arlanda SkyCity. Abonnemang: Telenor Obegränsad Classic. Mobil: Samsung Galaxy S22 Ultra. Nix, inget 4G+. [ATTACH]
Nu idag har Telia lanserat 5G-FWA. [ATTACH] . [ATTACH] . Utrustning: Nokia Receiver Fastmile 5G + WiFi-router F1. alternativt ZTE MC 888 Pro....
Ja, köpt i Teliabutik i Norge. Fungerar lika bra med Norskt Telia som Svenska Telia.
Jag har denna, väldigt nöjd. MU5001A 5G Router | Telia Nettbutikk
Plats: SkyCity, Arlanda. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. Sinnessjukt vilken bra kapacitet Telia har här :)...
Plats: Söder om Årsta holmar, Stockholm. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Siten: [ATTACH] .
Plats: Klevgränd, Stockholm. Abonnemang: Telia Obegränsad med 5G+ Mobil: Samsung Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] .
Köper vanligtvis Linocell kablar jag med, men de har inga med 90-graders kontakter, vilket jag behöver ibland. Visserligen säljer Kjell & Co lösa...