Separera namn med ett kommatecken.
Hmmmm fakta granskning behöver dom hjälp med! Tänker bara påpeka ett av dom fel jag hittade. Säger att 1 M3 heter "Xperia 1 III XQ-BT52" kände på...
Vad klarar den här hårdvaran med dom appar som finns, vad är min begränsing samtidigt som vi har roligt! Jag tar mest bilder och video på...
Jag längtar för vi bestämde i helgen att vi kör samma stuk som senast dvs som med Xperia 5 M2 i vintern som var. Alla kommer att packa upp sin...
Det jag sett finns här: Sony Xperia 1 III software upgrade schedule confirmed - Android Authority
@Solbullen Öppna appen Support! i den appen ser du enhetens modell namn. Sen när du vet det kan du ställa din fråga i under avdelningen för den...
Släcks väl om du tänder/låser upp skärmen. Eller sveper bort som du sa. Kanske finns undan tag beroende på vilken modell.
Google tyckte jag skulle läsa den här! lol Sony Xperia 1 III review: Elegant, exhilarating, expensive
Edit: Jag har Vita
Finns en youtube video där "proffs" testaren hävdar liknande problem det var svarta det med. Jag testade ganska omgående när jag fick hem dom....
Sett massor av videos om 1 mark3 och wf-1000xm4 sista tiden, väldigt få av dom är värda att ge subs eller likes, skiner alltid igenom vilket märke...
Nej upplever inga drops har samma telefon. @Stefan77 Har du svarta eller vita wf-1000xm4 ?
Står inget om WH1000XM3 på Webhallen.com
Lite xtra jobb men funkade tillslut bra för mig att regga köpet av telefonen på extern sida, för att så småning om hämta ut WH-1000XM3 på mitt...
Jag skapade just nu en "hotspot" test körde lite, avslutade "kunden" och sen "värden" dvs min 5 Mark 2. Inga problem. hur gjorde hon delningen?...
Customized EEA 58.1.A.5.280 [ATTACH]
Köpte en Remington hårklippare från amazon.de i går, vart med dyrare frakt ändå billigare än .se och mycket billigare än svenska nät butiker.
Riktigt nöjd. Sitter väldigt bra på mig, nu spinger jag inte och inte går jag på gym heller, men väldigt aktiv i trädgården m.m. Dom sitter fast...
Kör på samma och en tpu Köp Imak Frosted TPU Case Sony Xperia 1 III Black online
Phuuu 13 109:- med hemleverans! Vem är snabbast att skicka? Någon som sett ett original skal som går att beställa eller använbart skal?
Tyvärr så är det sämre ställt på små orter i norr, dom har inga teminater som tar "blipp to pay" All betalning sker genom att dra ett kort.
[ATTACH]
Köpte 5 M2 när den kom och efter ett tag kändes den inte stor, nu känns det som om jag är redo för en 1 M3 i storlek bara för att den är smalare...
Ska du ha lurarna gör en förhandsbeställning, dom rensar lager som någon skrev inget fel på dom lurarna jag gillar WH-1000XM3. Normalt sett...
Nej! En anledning till att jag köpte dom här är just att dom fungerar oberoende av varandra. Men använder man funktion som "Hey Google" och...
Kört med default inställningar och upplever ljudet så här lång lite låg volym och utan att röra equalizer lite dålig bas. Men beror ju mycket på...
Leverans på förmidaggen. Inte skruvat så mycket i inställningarna, men körde update efter test att dom funkar. Kartongen som postnord kom med var...
Om e-post vart reggad kan det bli hundratals spam mail varje dag om du har otur.
Trillade ner fynden från Amazon Prime Day förra veckan. Anker Nätdelar, långa och korta Usb-C kablar, Eth och hdmi donglar och QI-laddare och en...
Känns som det närmar sig. Kollade lite på specarna på Sonys sidor idag 20210629. [ATTACH]
Skildnaderna mellar Mark2 och Mark3 enl. sony specar: [ATTACH]
Google appen Photos suger på min 5II, trots eller för att jag vägrar synca mot deras moln som den aldrig kör refresh på mina filer på interna...
Sällan jag anväder kabel och ännu mera sällan windows. Kör med NAS (enbart localt nät) bilder syncas dit automatisk, skärmdumpar och document...
Fick låna en win 10 burk och en piratkabel usb c-usb c lite snabbt, inga problem med companion+xperia mobil+android11. Win 10 hittade luren så då...
Utkörning vid hemleverans privatpersoner sker från postanläggningen som är i grannkommunen vårt enda fönster är och har alltid vart 08:00-12:00,...
Beställt ett par i Silver tyvärr som det ser ut nu hinner dom inte komma före midsommar. Helt utan så var tvungen tjansa att dom passar i mina...
58.1.A.5.222 dvs maj 1 2021 uppdateringen har gett mig system crasch varje natt och svåra värme problem. Ingen companion kompatibel maskin så jag...
Om du använder "Quick Settings" eller liknandeskulle jag rekommendera en avinstallation! Xperia 5 och 1 mk II saknar genvägen till NFC. Jag har...
Installerade 58.1.A.5.159 i går var eller blev inga problem ännu iaf. Tids buggen vart jag inte av med. (skärmsläckar klockan visar fel tidszon...
5 Mark II Fingeravtryckssensorn är snabb men inte "för" snabb. Det går fort väja sig att den sitter på sidan för dom flesta, nackdelen imo är att...
Jo Ram så klart.