Separera namn med ett kommatecken.
Ta en log med logcat och skicka till utvecklaren. Tapatalk 2
Härligt, riktigt bra support från honom och briljant app. Har köpt alla hans plugin som tack :) Tapatalk 2
Du bör kunna skicka variabeln, kolla med Joamgcd. Han svarar hyfsat snabbt på Google groups. https://groups.google.com/forum/m/#!forum/joaomgcd...
Varför inte använda Google Translate appen som har stöd för det mesta... Det är väl den bästa apprekommendationen i denna kategorin. Tapatalk 2
Hoppas jag verkligen inte! Fungerar bra för mig, några saker som hade varit fint är dels autosave vilket jag idag gör manuellt samt nu när det är...
Hur gör du för att sätta gtalk status? De plugin jag sett på market vill ju ha lösen och login vilket inte är aktuellt... Har du hittat en som...
Helt fel tråd, ta det i Samsung forumet. Denna handlar om Tasker... Tapatalk 2
Kolla bara så att Classic kan använda telldus live. Behövs för remotestick. Net är bra på så sätt att där krävs det endast en router dvs man...
Kan ha fel men classic kan nog endast skicka data medans duo (och net) kan skicka och ta emot data. Jag kör net och tillsammans med remotestick...
Nordea har väldigt stora problem med sin Internet bank. Enkel felsökning är att testa förenklad inloggning på Nordeas sida först, fungerar det...
+1, autoremote är riktigt bra! Tapatalk 2
Jag har % framför mitt namn dvs i ditt fall %Ute i namnet i minimalistic text och motsvarande i tasken. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Gör som jag skrev i tasker tråden på din fråga. Jag har precis verifierat att det fungerar. Har du gjort en task där sensorvärdet sätts i MT...
Prova först med att skapa en minimalistic text widget och lägg till locale variabel i den. Döp variabeln till exempelvis %Widget. Gör sedan en...
Nu vet jag inte riktigt hur din profil ser ut men en context som är charger any och inverted gör ju att profilen endast gäller om du inte laddar....
Låter som tabata, sök på det eller HIIT på market så hittar du diverse. Tapatalk 2
Håller med, hoppas de är så öppna som de säger. De borde ju tillåta det då de vill sälja hubbar och things och inte appar. Men vi får se, tasker...
Glöm inte http://www.telldus.com/forum/viewforum.php?f=2 Finns det mesta angående vilka sensorer som fungerar samt moddning av dem för bättre...
Lysande uppdatering. Tack! Hoppas du tar en titt på smartthings.com tror att det kommer bli riktigt stort. En app som remotestick med tasker...
Redan uppmärksammat, se bl a #3277 Tapatalk 2
Lite sent svar... De är nog 3-4 cm men funderar på att lägga ut gummiramp när jag går till jobbet på morgonen som föreslogs. En neato ska det bli...
Kör tellstick net och med remotestick + tasker + day night plugin har jag inte tänt och släckt mina lampor själv sen tidigare nämnda skaffades....
Sugen på att prova men undrar vad appen vill ha för permissions och varför samt vad necessitas är och således varför det behövs. Någon som...
Om smart things blir bra kommer det springa cirklar kring tellstick. Jag har pledgat när det var igång på KS. Fördelen är att det verkar finnas...
In på market, sätt 1 i betyg och förklara varför i kommentaren. Det bör utvecklarna uppmärksamma. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Det har väl egentligen inte med remotestick att göra utan om tellstick stödjer det. Kolla på telldus hemsida och vilken tellstick du har. Sent...
Upptäckte idag att alla transaktioner i spendability var borta, 3 år... Inte gjort något speciellt. Då min senaste backup var från juli är datan...
Trist, funkar dock bra för mig då jag har alla kort kopplade till bankdroid och vid de tillfällen jag tar ut pengar kategoriserar jag dem utifrån...
+1, därför jag använder spendability som fungerar perfekt och automagiskt tillsammans med bankdroid. Att man kan importera transaktioner (kört in...
Tjena, Jag testar lite och återkommer. Efterfrågar nog mest själv en snygg widget. Det lilla jag sett av appen hittills så är den snygg. En...
Håller med föregående inlägg, kanonapp, hoppas utvecklaren får tid att jobba mer med den. Annars kan man ju sporra lite genom att donera vilket...
Och om du har läst vad jag skrivit tidigare så går det via Guernsey så om posten inte sover så blir det moms. Kolla HMV FAQ, står att du gör...
Då har du räknat med moms som tillkommer på köpet från HMV? Blir det 2700 totalt då ungefär från HMV eller hur har ni räknat som beställer från...
Antagligen via Guernsey så då bör det bli moms på priset. 500 spänn som tillkommer? Tapatalk 2
Nu ska jag visserligen till USA i höst men... vad blir totalt pris från myus personal shoppper tjänsten? Gärna uppdelat på de olika posterna dvs...
Ryktas sitta en zigbee modul i Nexus Q. Skulle isåfall betyda att Google valt standard för sin hemautomation. Blir spännande. Tapatalk 2
Att man inte har tillgång till face unlock beror som oftast på att man ej har loggat in på sitt Google-konto. I övrigt kommer Wifi automatiskt om...
Har man fått det att fungera via Wifi dvs på sitt lokala hemnät handlar ju resten om att sätt upp portforwarding och att nyttja sin publika adress...
Bankdroid (finns på market) tillsammans med spendability (beta finns på spendability.se) kommer nog lösa dina problem. Bägge apparna har trådar...
Hyres, samt risk för att det kommer se ut som skit! Tapatalk 2