Separera namn med ett kommatecken.
Min telefon är faktiskt inte beställd till USA via Borderlinx eller dyl. utan den är beställt (via proxy visserligen) till min kusin i UK. Direkt...
Min Nexus One är köpt direkt från Google till en adress i UK, för exakt 2 år sedan. Jag har också i 2 år hört att det är 24 månader som gäller i...
1. Se till att filen är korrekt. 2. Se till att den bara har en .zip-ändelse 3. Se till att den ligger i rooten på sd. 4. Gör sedan som guider...
Varför ÄR det det? Går ju att lägga in den om du vill? Är väl inget att "klaga på". Nu har ni ju dessutom info om att den ÄR stoppad av någon...
Men, vad har du för datum från Google Wallet då? Är det bara datumet de klagar på, eller menar de att de inte kan visa att DEN beställningen är...
Men GUD vad de håller på då. DE borde ju via det serienummer som telefonen ha kunna spåra hur gammal telefonen är ju. /Söder
Ja, UPS kan ju börja med att plocka upp den jävla telefonen. =) /Söder
Låter ju helt sjukt. Har du också varit i kontakt med HTC i Sverige först, och via dem gjort ett ärende som sedan ska skickas till england? Som...
Har du inte kvar lådan då? Och räcker det inte med kvittot från Google Wallet? /Söder
Ja verkligen tråkigt att höra. Vafan! UPS skulle hämtat min telefon idag, men gjorde det inte. Tog för givet att de skulle fixa mina knappar,...
Var detta ett svar på en fråga (glöm då inte att quote:a frågan/inlägget som du svarar på) eller bara ett väldigt märkligt skrik rakt ut i tomma...
Root, Titanium Backup, Market Doctor.... De tre stegen. /Söder
Knapparna och trackball som är slitna, samt skärmen som lever sitt egna liv ibland. Skärmen har dock nog alltid varit sådan. /Söder
Nu har jag äntligen ringt HTC om min telefon. Har fixat en annan N1 att ha undertiden, så det var bara att restore:a med nandroid så är det precis...
Kolla axelbergsland's inlägg. /Söder
Rätt apn? /Söder
Nu, kl 15:30, efter ca 17-18 timmar på batteri tror jag, så ligger batterinivån på 76%. Ungefär 41-46% på Android system också. /Söder
Återställd telefon, några få appar återställda automatiskt. Telefonen helt laddade till 96% (dvs max) innan jag gick och la mig. Uppkopplad på...
Dock är det nog ingen fara för oss som lagt in ICS heller, för det lär ju komma en fix snart iaf. Min Nexus S är till min svägerska, som är...
Google reportedly pausing the Ice Cream Sandwich update for the Nexus S in some regions /Söder
För er med batteriproblem efter ICS, så gjorde jag precis en återställning, och de får appar jag hade installerades in igen efteråt. Jag ska se...
Jag ska testa att nollställa i dag och se hur det blir efter det. Jag har även problem med att batteriet inte laddas 100% utan bara ca 95%. /Söder
Ska nog inte behövas då... /Söder
Wipe:a din telefon då. /Söder
Varför har ni bindestreck och mellanrum på era nummer överhuvudtaget? Just asking... /Söder
Ja, för mig med. http://xda-developers.com Is Down -> Check if your website is up or down? /Söder
Bara kör in skiten manuellt då. =) Det är ju inte svårare än att uppdatera CM7. /Söder
Varför morra, när det finns enkla sätt att lägga in det? Är det för att man inte "klarar av" att lägga in det manuellt, eller är det för att...
Åfan. =) Nåväl, den Nexus S jag har är inte för mig, men hade en tanke innan på att låsa upp bootloadern redan från början, men det blev inte...
Hur har ni root:at stock rom:en? Upplåst bootloader antar jag, men det räcker väl inte att få in SuperUser? /Söder
Same same verkar det som eftersom folk med svenska telefoner fått samma OTA. /Söder
Cool, visste inte det fanns en sån. Men är den officiell då, och går att flasha med stock recovery? /Söder
Jag vet inte vad du hade för problem, och vad du har för version nu, men om du vill ha in ICS så måste du köra ju ha 2.3.6 /Söder
Ja. EDIT: Bevis http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1063664 /Söder
Nej. /Söder
OTA och manuellt är ju samma sak.. /Söder
Vad ska jag trycka då när det är "svart" om jag vill komma in i recovery? /Söder
Men vad gör vi alla nu när recoveryn inte fungerar? /Söder
Om du väntar i några minuter, o trycker in powerknappen så kommer telefonen starta upp igen utan att ta ur batteriet tror jag. Men om du fick...
Men, Hallå! Du måste ju ha stock recovery och stock rom för att överhuvudtaget ska kunna göra något med en stock update. /Söder