Separera namn med ett kommatecken.
Någon mer som har problem med att laddningsbegränsning inte fungerar? Har min inställd på 80% men nu såg jag att den laddat till 96% Har funkat...
Som bokad ja. Inscannade senare på kvällen
Samma här 17 256 Svart beställd 13:e. Packas nu
10 dagar tog det från beställning till leverans.
https://www.amazon.se/-/en/compatible-iPhone-Pro-Max-Installatiem/dp/B0D84YX465/ref=sr_1_11?dib=eyJ2IjoiMSJ9.Nmuj1nvMcmjK-cr_rL0uqFNB1AIVy2rVxsy7ED...
Har inte koll på de tidigare men detta har ingen vass kant, osäker på om det täcker några pixlar. Vet inte om den har svart Kant, svårt at se när...
Ja det gör det absolut (med ett skämrskydd iallafall)
Jag bestämde mig för att vänta på den gråa ändå.
@kleric Information on pre-orders SEPTEMBER 26 UPDATE: We’ve started shipping! Pre-orders for the 17 Pro and 17 Pro Max Synthesis and Veil...
26 september börjar "slutet av september" enligt dem, så imorgon. Senaste uppdateringen från 23/9 var att de räknar med att börja skicka i slutet...
Uppgraderat så säljer den gamla. Skärm i nyskick. Skärmskydd från första minuten. Har tagit bort det nu. Små repor runt ramen här och där, har...
Precis samma här. Väntar på Caudabe. Får stå ut med tre skalet tills dess. Ogillar det skarpt
Har bara testat Dbrand. Bra men blir dyrt med tull och avgift.
[MEDIA] View: https://youtu.be/oof5z3BNTdY?si=LGYJmB3l0FK-zE02 Verkar ju vara rätt tålig faktiskt
Nackdelen är att jag föredrog min 14 Pro i skal. Nu vill jag inte ha skal Trots samma vikt uppleva denna lättare
Alu vs titanium. Visst känns denna "billigare" lite ihålig. Men betydligt skönare i handen. Dessvärre blir det ju skal på. Det där man fick från...
Nu blev min inscannade i Torsvik. Leverans imorgon.
Samma med min. Men det kan dröja innan de dyker upp på spårning. De har nog ganska många paket idag. Däremot så måste ditt paket sorteras (och då...
För tidigt. Gissar att posten hämtar paketen tidigast runt 16, så efter det någon gång
Fått kollinummer men fick nu detta sms. Kanske är massutskick till alla for att minska tryck på kundservice
Blå 256, beställd 21:22 12/9. Fick kollinummer i natt
Tror det är så att de inte har full koll
Pro 256 Blå, Beställd 21:22 12/9 från Tre Fick nu att den packas, Leverans 2-3 vardagar. Även skalet som tidigare stod v40/41. Hoppas skärmskyddet...
"Nu slutar jag att uppdatera" Minuter senare: Edit :D Jag hade samma tanke men fortsätter med F5
Ah, ser nu att det försvinner när man tar bort krysset.
Pro med abonnemang. Där är skal med på order. 17 utan abbonemang. Där är inget skal med på order
Har fortfarande mottagen på Pro, skalet står nu också v.41 Får leta skal nu, hade varit bra att få det direkt så man i lugn och ro kan leta skal...
Tre lämnar inget leveransbesked ännu
Precis, jag satt och kollade mot min beställning också..
Samma här. Brukar de skicka så man får leverans på releasedag eller skickas den på release? Har för mig att de skickade så jag hade på release...
Kina. Min är på väg med Yunexpress
Grabben hade tänkt byta sin 13 till en begagnad 15 Pro nu när det kommer ut mycket begagnat efter release. Men 7200 för en ny 17 (icke pro) hos 3...
pro 256
579:- 36Månader obegränsat hos Tre. Slår till på det
Vet du om 3 brukar ha bra inbytes erbjudande? Min 14 Pro säger Service på batteri så är nog dags att uppgradera
Har för mig att de håller sig till tiden, men har inte beställt på release på ett tag
Tre har också alla färger
Slänger in ett bud om du vill skicka. 6800:- + frakt
3000:- + frakt (eller avhämtning om "nästan" GBG är i närheten av mig)
2800:- + frakt (eller avhämtning om "nästan" GBG är i närheten av mig)