Separera namn med ett kommatecken.
Har en Note 8 på ingång, borde kommer på måndag. Den ska står sig mot min iPhone 7+, det så svårt att överge iPhonen när alla andra i familjen har...
Köpte en iPhone 7+ av Mohnke, väldigt snabb och smidigt affär!
Har precis själv köpt en 850 Evo 500gb och är väldigt nöjd, men eftersom Black Friday närmar sig så kan du nog hålla utkik efter en M.2, men kolla...
Har en iPhone 7 128gb + cash ifall det är av intresse!
Är den till salu?
Tja! Har en iPhone 7 128gb jetblack, inköpt 12/2016 från Comviq, därmed olåst. Kvitto, kartong och ett original Apple Silicone skal finns....
Provade igår och känns ju nästan pinsamt, men det funkade klockrent!!
Jag bjuder 17k för båda, swish och omdömen finns.
Nu har jag inte testat usb portarna i frampanelen:teeth: men i manualen för min ASUS Z370-P står det fram och bak, men ska testa när jag är hemma...
Moderkortet har 2 st identiska usb 3.1 anslutningar, en för bakre och en för dem framme. Blåa sladden från chassin stoppade jag in för dem bakre...
Har själv lämnat tillbaka 2 telefoner som köptes i butiken efter ungefär 10 dagar, båda i nyskick, inga frågor eller sånt.
Jag har ett Phanteks Evolv atx och undrar hur man ska koppla usb portarna som sitter i frampanelen till moderkortet eftersom den blåa sladden är...
Den finns kvar, googlade snabbt och det ska passa enligt vissa sidor.
Köpt för en månad sen från ElGiganten om jag minns rätt, jätte fint skick. Tänkte mig 250 kr inkl frakt
Hur gammal är den? Kvitto, Garanti kvar?
Säkert en riktig bra telefon, men är van med iOS, är det väldigt svårt att går över till Android, speciellt när alla i familjen och kompisar...
[IMG] Nu när det finns gått om plats är tiden inne för en riktig dator. Har grejerna sedan förra veckan, men inte hunnit att packa upp dem....
Är faktiskt intresserad av båda om jag får ett bra paketpris?
Vad är det för processor? Vad är det för chassifläkter du har köpt, är det Corsair?
Vi kan ju tipsa varandra ifall den dyker upp nånstans till det priset. För mig räcker B7V versionen, som kostar idag 29 000kr.
Få ser om årets LG 65" OLED går ner i pris, ligger på 29K just nu, strax under 25K hade varit nice.
Jag tar den. Vart finns den?
Hej! Undrar om nån ha en svart Note 8 till salu som är i topp skick! Gärna Stockholm område, men distans funkar också bra, Swish finns. Mvh
För den som letar efter en mus, så har ElGiganten sänkt priset på Logitech G900 Chaos Spectrum till 990 kr...
Vi brukar hålla oss i större centrala punkter såsom Stockholm, Göteborg osv. men hur är täckningen inom gallerior eller större och äldre byggnader?
Inte kul att höra, frugan flyttade precis från Comviq till Tre eftersom dem har en inbyteskampanj till iPhone 8/8+/X men det är inte aktiverad än,...
iPhone 8 64gb? Nyskick, Låda, kvitto, vit/gold.
Någon som har ett konkret datum när Intels nya processor är tillgängliga igen, behöver bygga ihop ett nytt system dem närmaste 2-3 veckor!
Okej ska fundera på det
Vart finns telefonen?
Privat: Comviq Jobbet: TDC som är nyligen uppköpt av Tele2
Hej. Min kusin säljer en PS4 500GB version, 2 controller, svart med FIFA17, Skylanders samt några figurer, Lego City och Disney Infinity. Inköpt...
Ställer mig i kön. Finns kvitto?
Hej. Ifall du ändrar dig angående försäljning, så är jag intresserad beroende pris såklart. Mvh Simon
Nån som vet när den blåa kommer till Sverige, om ens!?
Visste inte att det finns ett röd läderskal men är tyvärr inte intresserad.
Hur är skicket?
Leather case i svart eller brun till iPhone 7 sökes. Swish samt referenser finns.
Läste nånstans att Tele2 säljer dual sim versionen, riktig nice, jag som springer runt med tre telefoner.
Jag är en iPhone användare sedan över ett år och inte alls intresserad av Samsung eller någon annan Android telefon, men idag klämde jag på en...