Separera namn med ett kommatecken.
Formuler Alpha box Komplett med alla tillbehör Ej kartong, ej kvitto Skall vara 4mån gammal enligt förra ägaren 1266kr inkl spårbar frakt...
nord 2 fanns för 3k här på forumet
är det Icke EU oxå?
Pixel 6 Komplett i kartong med alla tillbehör Skärmskydd sedan dag 1 Kamera skydd sedan dag 1 Absolut nyskick Medföljer extra skal Google 30w...
Kan ej ladda ner senaste uppdateringen Någon annan som upplever samma problem?
du måste lägga in gpay i den nya telefonen igen
folk pallar inte ändra befintliga kontakter, utan bara sparar som ny(o då ringer dom det gamla nr istället eheheh)
pengarna för 2022 är redan slut, o nu måste regeringen höja skatterna IGEN(nyregg av bilar +1710kr från juli 2022)
enligt mig så skulle premien betalas ut efter 6mån,men att bilen EJ får gå på export
Svensk miljöpolitik när den är som bäst
den ende som jag personligen gillar/följer är MKBHB Marques Brownlee, Han är alltid saklig
Fear the Walking Dead :-)
nu börjar dessa bilar hitta tillbaka till Sverige igen från Norge :-)
man måste äga bilen i 6mån innan man får "skatten" tillbaka
tack för länkarna amazon känns så där, man vill helst provsitta. Skall nog iväg till Ikea o kolla vad som finns d'är
Tjenare skulle behöva lite råd ang gamingstol. Stolen bör ha olika tilt funktioner,tåla 90kg,185cm längd Vart hittar man en "billig" Max 2000kr
en kompis köpte en mi11 på FB för 2700 med garanti kvar även om det egentliga värdet är högre på telefonen så är marknaden tuff
tror snarare 2500-3000kr
uppsägningstricket funkar hos alla man har abb hos :-)
billigt, bara att ta erbjudandet jag betalade 19.900kr för inkoppling
begagnade Xiaomi som knappt är körda något kan man hitta för 2kkr-2,5kkr(inkl garanti) är det en 20km/h så kan du "trimma" den :-)
är det inte bättre med Xiaomi? Dels pga reservdelar/community/pris Ica brukar ha hyfsade priser emellanåt(mindre än 3700)
.
9pro för strax över 5k blir en bra telefon. tar nice bilder
det va en bra deal med 100GB/24mån. ångrar att jag inte ordnade det till kidsen
vet faktiskt inte, misstänkte felprisad vara
poco blir mer än bra
va LG billig?
liknande hände mig med Viasat för några år sedan, vid uppsägning fick jag fritt i 10mån vid 12mån bindningstid
borde nästan vara krav att en ny användare skickar först! efter ex 10st försäljningar skall denna säljare godkännas
Android version?
behåll ditt privata nr o privata telefon stäng av arbetstelefonen vid dagens slut
Pris?
det är verkligen långsökt att nån skulle ge sig på att byta original skärmar. mkt kan gå fel ,både på den "nya" o sin gamla telefon. tror inte...
bra jobbat @gualm
Oppo ökar fint :-)
tack för länken, jag måste kolla lite vad folk säger om märket, funktionaliteten
nån länk till produkterna?
Vimla har ej stöd för VoLte på pixel 6
hör av dig till dom, kartongen kan behövas vid ev försäljning