Separera namn med ett kommatecken.
Nej inte korkade men visst kan jag säkert visa upp det andra skärm felet också..
Borde ju ändå gå under DOA? Grafikbuggen är ju nämnd sedan tidigare i tråden; det blir pixligt i adressbaren i webbläsaren men även i spel etc i...
Ja men började märka det för någon dag sedan bara.. Jo dem hade nog hemma men som jag sagt, så kunde inte grafikbuggen visas på beställning och...
Flimrande skärm vid olika tillfällen (grafikbuggen) otroligt varm samt att led blinkade i grönt och Orange som om den fått ett spel vid 20-25%...
Japp köpt den i fysisk tele2 butik. Jag köpte den i lördags (07-04-12) och lämnade in den idag så hoppas att HTC bjuder på en ny eller avgiften...
Nej enligt säljaren på tele2 så kunde han inte byta ut den direkt då jag inte kunde bevisa för honom att det var grafik/pixelfel på den. Han så...
Lämnade in min HOX idag på tele2 pga att skärmen vid åtskiljatkiga tillfällen flimrat i skärmen vid byte av sidor i webbläsaren samt då man velat...
Testa detta och det fungerade inget vidare, eller ja det hjälpte ju inte, men tusen tack för tipset! Fungerade Superbra!! Tack så jättemycket...
Tjena! Är ny här men tänkte att det kan vara bra att fråga här eftersom många som har android och desire samlats här :) Det är så att jag har...