Separera namn med ett kommatecken.
Hej Androidvänner. Nu har det hänt som jag aldrig trott skulle hända, jag har blivit av med min mobiltelefon (första gången det hänt och jag har...
Det finns givetvis fördelar och nackdelar med båda. Det jag ville ha var en snabb och tyst dator med SSD, HDMI, blåtand och separat grafikkort...
När jag köpte min Acer för 5600:- så gick det inte att få samma prestanda med stationär och skärm. Jodå, jag känner väl till fördelarna med...
Jo, men hur blir det då med skärm? Har man en redan som man är nöjd med så är stationär vägen att gå. Har man ingen skärm så är bärbart troligen...
Det här är egentligen inte viktigt, men rätt ska vara rätt. Jag betalade 5600:- för demoexemplaret och ordinarie pris var 6500:-. Det är de...
Jag har en billig Acer som jag är nöjd med, demoex för 4500:- (ord. 5.600:-). Jag har ingen större koll på hur bra de är i högre prisklasser, men...
Nej, men något du bör kolla upp är ljusstyrkan om det är viktigt för dig. HP senaste modeller är ljussvaga.
Ja, det vill jag påstå, det kanske kan vara bara 15%, kvar sent på kvällen om du använder den väldigt mycket, men du bör klara dig.
Det har jag ingen koll på, men det finns massor av uppgifter om det om du gogglar. Det är många som gillar att lägga upp siffror. Inte minst på...
Batteriet är bra tycker jag, det känns som man får ut vad man kan förvänta sig med 6,7" skärm 1440p och 90hz. Den skärmen drar en hel del ström....
Om du vill ha en stationär så föreslår jag att du köper delar på www.Inet.se och låter de bygga din PC. Då vet du exakt vad du får för dator och...
Jag tycker att du ska ta en titt på en Chromebook. Då får du ju även ett riktigt tangentbord.
Korrekt, den var inte ibland kandidaterna och det är enligt min uppfattning problemet. OnePlus 7 Pro har den bästa skärmen på marknaden (2K, OLED...
Jag hade valt OnePlus 7 Pro, utan tvekan.
Här är en modell med 5 snabbvalsknappar (20 lagringsbara stationer) och riktigt stor display. Inklusive fjärrkontroll. Lenco KCR-100 köksradio
Jag håller med, fingeravtrycksläsaren på OnePlus 6 är klart bättre än den som finns på OnePlus 7 Pro.
Jag har inga problem med fingeravtrycksläsaren, det gäller att trycka löst. Så länge jag bara lägger fingret på skärmen så fungerar det varje...
Hej androidvänner och OnePlus vänner. Nu ska jag ge Er mitt omdöme av OnePlus 7 pro och i jämförelse med OnePlus 6. Byggkvalitet:10 (OnePlus 6,...
Tack. Det kostar inte mycket att byta batteri på OnePlus 3, det kan vara värt det. Något jag blev väldigt medveten om när jag använde min OnePlus...
Xiaomi har en del modeller med Android One och det är där jag skulle leta om jag letade efter lågbudgetmobiler i dagsläget. Xiaomis egna mjukvara...
Så där, jag blev nyfiken att testa ordentligt, jag hade bara uppdaterat min OP3 tidigare och tittat till den, jag har inte använt den på riktigt...
Prestandan är fortfarande bra och batteri går att byta. Vill man ha en ordentlig uppgradering så bör man sikta högre.
Jag måste fråga. Vad är det du saknar på OnePlus 3? Den har senaste Android och är fortfarande en snabb mobil som klarar det mesta. Det kommer...
Jag är medveten om det, men jag tänkte att han möjligen inte kände till OnePlus 7 som är billigare än OnePlus 7 Pro och han kanske heller inte...
Samtidigt är det en bra bit under de 7-8 tusen som han tyckte var för mycket. Jag uppfattar det som att priset inte är hugget i sten.
OnePlus 7 (ej Pro) är fortfarande ett mycket prisvärt alternativ. Det är mitt förslag. Buy OnePlus 7 - OnePlus (Sverige) Eller så byter du in...
Jo, men om man varit med ett tag så vet man att det är så det fungerar.
Det är press på att få ut mobilerna snabbt. Mjukvara kan man skicka ut senare.
Svaret på den första frågan är enkel: Därför att jag älskar diskussioner. Svar på den andra frågan: Jag tycker inte att jag försvarar OnePlus...
Jag förstår faktiskt inte vad du menar. Jag har konstruktivt förklarat skillnaden mellan fasta brännvidder och optisk zoom. Det finns kameror som...
Jag förstår att du lessnat eftersom du är okunnig i frågan om vad optisk zoom är för något. Det finns ingen teknisk skillnad mellan att ha flera...
Det är ren lögn, det finns ingen slumpmässigt med min länk. Det är samma artikel som vi diskuterat de senaste timmarna. Det är inte det som...
"The Asus ZenFone Zoom had a sliding internal lens, and it was terrible. Today we have the Huawei P30 Pro, which is surprisingly good at the same...
Jag är mycket påläst vad gäller optik, det är ett av mina absoluta favoritområden. OnePlus har ingen äkta optisk zoom överhuvudtaget och det har...
Du är mer än välkommen att visa att jag har fel. Var är din källa? Jag har sysslat med fotografering sedan 1990-talet. Jag kan detta område.
Men du har fel i grunden. Det du har är två fasta brännvidder, inte en optisk zoom.
Jag kan grunderna mycket väl. Det du beskriver är ingen optisk zoom. Det är två olika fasta brännvidder. Jag har haft kameror med olika fasta...
Därför att världen och inte heller artikeln är så kategorisk och svart och vit som du. Det är tydligt att det finns olika uppfattningar om vad som...
Nonsens. Du förväntar dig ett ja/nej svar när frågan inte är så enkel. Du har fått det bästa svar jag kan ge dig.
Du har fått svar på frågan.