Separera namn med ett kommatecken.
Fick tillbaka min idag. Man märker inte hur mkt man saknat en telefon för den kommer tillbaka. Nu kan min samsung mini åka ner i lådan igen. Den...
Vad lång tid kan man räkna med att den är på service? Eller byter dom ut telefonen mot ny? Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2
Jag fick adapter av tph. Free off charge. Bara gnälla lite hos dom du köpte din lur av. Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2
I morse dog min. Blåa lampan lös och inget hände. Sen svart. God jävla jul från samsung. :) trodde dock att tph skulle ställa upp med...
Håkler med föregående talare. S3 är säkert ingen dålig telefon. Men den är klen i ljussättningen. Man vill ju se vad som står på skärmen. Även i...
Telegpnen i sig var trevlig. Men väldigt mörk som sagt i skärmen. Jag kommer vela ett tag tror jag. Vill byta reciever i hembion först. Sen blir...
Kom precis hem från telenorbutiken. Är ju lite sugen på s3 men hur upplever ni skärmen? Jag hade min hox bredvid för jämföra med. S3 hade en...
11999:-
Annars e jag väldigt nöjd med min som faktiskt fungerar.
Jag fick förklaringen att det är skärmen i sig som gör att bilderna ser gula ut. Men dem ser lika gula ut på datorn. Ska gå kolla med tph vad som...
lurendrejeri !!det ska väl vara valfritt och köpa med eller utan abonnemang? det tycker jag iaf.
Jag tror det redan är klart. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
hahaha :)
Ska lägga till. Är det nån som mot all förmodan skulle vilja byta mot en s3 så naturligvis lägger jag pengar emellan. :) Skickat från min HTC One...
Haha. Nej tack. En telefon som kostar 3400 är defenitivt väl i underkant. Dessutom beggad eller hur? Trodde jag skulle få seriösa svar....
Lite intresserad av och kolla av vad man kan få i utbyte mot det här paketet. Är det något tillräckligt intressant så kanske jag nappar. Ipaden är...
Jag föredrar mano a mano. Sålt av en massa prylar det senaste tiden. Bilar telfoner etc. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
*SÅLD* Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Säljer min note. Inköpt 14:e mars. Kvitto och garanti till mars 2014. Kan tänka byte mot ipad. Har du även ipad 3 så givetvis en dossör emellan....
Hmm. En tanke bara. Kan det vara så att det är nåt fel på dom blå? Dom kanske iNTE vill se stora köer där folket körar DOA DOA DOA? Man vet...
600 för frakt? Är det med superförsäkring på paketet då? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Hur hacka? Min har blivit kanon efter alla uppdateringar. Kör stock. Ingen launcher. Sense flyter.på bra. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Telefonen såld. Tråden kan låsas. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Fick ut en ny iphone från tre på garanti så nu ska den säljas. Alltså en helt ny. Vet inte om den är låst till 3 eller inte då det är en telefon...
Det blir en s3 i mobilarsenalen. Men det blir en vit tror jag. Den vita är sketasnygg. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Ok. Lämna ditt tele i pm så kan jag möta upp dig idag. Jag tar det.
När kan jag hämta? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Erhm. Priset var ju 5000 från början. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
det finns på samsungs telefoner med ics 4.0.3 Det kommer säkert i nån uppdatering om man jagar på htc lite kanske :)
Kör tyvärr inte custom. Är lite feg. :) Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jo den känner jag till. Det finns appar och widgets som är kanon. Men läste lite om just appar och widgets. Dom drar ju ström konstant. Min tanke...
På min Galaxy Note så kan jag välja till att få % visat på batteri under menyn inställningar/display och klicka i visa batteriprocent. har...
vet inte vad dom gör men illa e det iaf. man lägger pengar på en telefon även om det inte är en årslön men ändå.
Finns alldeles för många små skumma mobilbutiker som spärrar upp imeinummer tyvärr Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Måste slå ett slag för desktop vizualiser. Grym app för och få bort tråkikoner. Smidigt och trevligt liten app. Skickat från min GT-N7000 via...
Extdatewidget xl och caynax system panel Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Tackar. Ska fixa och prova i morgon. Mænge takk. :D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Ska man eller inte. Det är ju frågan. :cool: Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Är det å ä ö du har problem med? Det går ju och ställa in på svenska. Jag kör ai på båda mina android. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag gillar a i keyboard. Grymt. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2