Separera namn med ett kommatecken.
Det är den fria marknaden, förr eller senare så mötts båda parter, i alla fall om säljaren faktiskt behöver få varan sålt. Min personliga...
Inet har en bra deal på en Wifi 6 router: ASUS RT-AX82U AiMesh Du får dessutom Cashback på 50 EUR :) Så priset blir väl runt 1400 kr totalt....
Det kom tydligen in fler på lager :)
Produkt: Dell XPS 13 i5-1135G7 Länk: https://www.dell.com/sv-se/shop/b%C3%A4rbara-dell-datorer/xps... Kategori: Datorer Prisjakt: Dell XPS 13 9310...
Inget spel "behöver" vara installerat på SSD, men i princip alla spel gynnas av det, såvida vi inte pratar om väldigt gamla spel.
Fortnite tar 60 gb :) How much space does Fortnite take up on PC? 500 gb SSD är minimum för en gamingdator imo, om du inte vill hålla på att...
Still, 250 gb är ingenting these days... :) Bara Fortnite + W10 tar väl bara det upp typ 40% av 250 gb hårddisken.
Du borde absolut lägga extra pengar på en hårddisk, 250 gb försvinner väldigt snabbt. Annars så ja, kolla på begagnatmarknaden om du vill komma...
Produkt: Philips Fidelio X3 over-ear-hörlurar med öppen baksida Länk: https://www.webhallen.com/se/product/317745-Philips-2020-Fide... Kategori:...
Bra, då kanske tillverkarna börjar lansera färre modeller också, vissa tillverkare bara spottar ur sig modeller som dom senare överger.
Ah, misstänkte det!... För er som fortfarande är intresserade av Sous Vide så kan jag rekommendera denna cirkulator:...
En användare på Sweclockers fick tydligen sin order makulerad av ByggHemma... Aja misstänkte att det var lite för bra för att vara sant.
Produkten är nu helt borta från ByggHemma's hemsida. Frågan är om dom faktiskt skickar ut maskinen... :/
Själv så körde jag på den dyra vägen... :D Köpte en plastlåda som är skapad för Sous Vide, ganska dyrt, men den funkar riktigt bra pga det...
Ja, det har du rätt i, personligen så gillar jag att vakuumförpacka pga att maten håller sig så mycket längre :) Köp mycket kött, krydda och...
Ni som ännu inte har provat Sous-Vide så säljer Bygghemma just nu en sån maskin till ett väldigt fördelaktigt pris. Sous Vide Champion CHSV310...
Tror ni verkligen det? Måste vara mycket svårare att tjäna pengar på större paket? Jag tror dom håller sig till mindre/mellan paket.
Köpte nyligen en stekpanna i rostfritt stål från IKEA, närmare bestämt denna: SENSUELL Stekpanna, rostfritt stål, grå, Diameter: 32 cm - IKEA...
Jag konsumerar väldigt mycket media på min Pixel 4a, Iphone 12 Mini's skärm är inte så mycket mindre, hoppas dock att Apple lyckas minska notchen...
Apple iPhone 13 Mini still on the table despite lagging sales of iPhone 12 Mini Hoppas detta rykte stämmer! Lite synd att bara pro-modellerna ser...
Apple rumored to bring Always-On Display functionality with iPhone 13 Spännande, ännu ett steg mot rätt riktning, nu saknar jag i princip bara...
Sennheiser CX400BT finns för endast 1090 kr hos flera återförsäljare. Sennheiser CX-400BT True Wireless (Hörlurar) I denna prisnivå så finns det...
Wow, skillnaden på 10x Zoom var det mest ögonfallande!
TeleCom o_O
Senaste jag fick var detta: Hello XXX thank you for participating in this Promotion. Your claim ID XXXX has already been approved. The payment...
Vet man om Snapdragon 775G stödjer både Wifi 6E och Bluetooth LE audio?
Det blir nog ett köp direkt om priset är vettigt, annars kanske i slutet på året.
Pixel 4a, den kommer att fungera med bank ID ett väldigt bra tag. På sikt så tror jag det är ett bättre köp än en mobil för 1500-2000 kr....
Det skulle vara riktigt trevligt, vill gärna se alla nya standarder så som Wifi 6E, HDMI 2.1, Bluetooth LE/LC3, AV1 etc. I övrigt så är det inte...
Telegram är riktigt bra, ska se om jag lyckas få över diverse FB-vänner dit. Gillar att man kan adda folk utan att veta deras mobilnummer.
Rätt så intressanta försäkringar dock! Kollade ingen villkoren lite snabbt, det gäller inte mobiler/datorer/routrar. I övrigt så ser villkoren...
Fiio FH3 - Bra skick, knappt använda - Alla originaltillbehör ingår - Dom flesta silikontopparna är helt nya och oanvända Pris 1100 kr +...
Personligen så kvittar det för mig, Jag har två PD-laddare hemma. Bara hoppas fler OEMs ansluter till PD-standarden, kan tycka att Google borde...
Kom aldrig överens med min stekpanna i kolstål, berodde nog på att jag använde redskap i metall... :/ Så det får bli gjutjärn i fortsättningen.
Gekås (Ullared) ska också släppa ett kreditkort, tyvärr så kan du inte betala räkningar med bonusen. Så får dom flesta här så är väl kortet ganska...
XH95 är en helt utmärkt TV, definitivt en av dom bästa LCD-modellerna, den är ett helt utmärkt val om du inte vill oroa dig över inbränningar från...
Japp, jag har dubbelkollat allt, varenda produkt i kundvagnen har "Eligible for Free Shipping". Hoppas inte... Så mycket lättare att hitta på...
Ja, med råge, är uppe i typ 70 EUR, gratis frakt till Sverige ligger väl på 39 EUR?
Bara jag som inte kan välja gratis frakt i kassan? Trotts att det i kundvagnen står " Your order qualifies for FREE Delivery"...
Har jag fattat det rätt att du kan använda poängen från AMEX Green till att betala fakturan? Hur vettigt är det kortet? Hittar inte någon info på...