Separera namn med ett kommatecken.
Om den va på svenska så skulle den ju vara ett klockrent köp, inte för man inte fattar utan för att man inte orkar pilla för mycket med...
6 för att den hade buggig mjukvara som laggade, crashade program och för att det läckte ljus från övre delen av skärmen.
Den har samma processor som O1 fast klockad till 800 MHz. Synd det där.
1 GB känns faktiskt sjukt mycket. Tycker att 512 Mb är lagom men antar att de har 1 GB i de nya high-end lurarna för att ha mer än i budget...
Jo, helt klart. Men jag skulle nog vilja ha den ännu lite mindre. Tycker att det finns inget riktigt mellansegment när det gäller Android. Du har...
Hej, har undrat detta ett tag nu eftersom det inte verkar komma en ända snabb telefon med skärm under 4 tum och 1GHz processor. Skulle verkligen...
"The Flash version in the market has a number of warnings cautioning against installing the current market version on the 2X or a Tegra 2 powered...
Kommer ihåg för något år sedan då några SE modeller (tror W760i var en av de iaf) hade över 100% återlämnade telefoner dvs alla fick lämna...
Gött. Jo, man får nog invänta en recension från en svensk sida innan man säger något slutgiltigt. Hur ligger det till med en Swedroid recension?...
Håller med. är det verkligen ett problem att du har musikappen på konstant med två kärnor? Nej, antagligen drf LG valt att göra en sjukt snygg...
Shit va ni whinar. Tycker inte han skrev så mycket om problem. Det laggar ju ingenting på PhoneArenas också. Sen när kan man utnyttja flera kärnor...
Som sagt sjukt bra app!!! Har alltid velat ha en sådan här app. Går på gymnasiet nu men ska börja på LTH i höst antagligen, hade varit bra om den...
Ingen ny info om X10 mini pro 2/Duo?
1. Digitizern på dessa telefoner klarar inte av mer än en punkt bra om jag förstår rätt. Dual touch funkar inte så bra om jag förstår rätt. 2....
http://tyda.se/search?form=1&w=retina&w_lang=&x=0&y=0 Som sagt bara PR från Apples sida. Det är bara en högupplöst LCD. Kommer ihåg när jag såg...
Vad ska du ha 3D till i en telefon? Så menyn ser snyggare ut? Glasögonfri 3D funkar dessutom bara i princip rakt framifrån och man får mycket...
Om du inte gillar SE köp inte det. Sen varför skulle man "se upp" till ett företag för man köper deras mobiler?
Denna mobilen verkar riktigt nice. 1 GHz och tangentbord i ett litet format :) Jag är väldigt nyfiken på hur tjock den är. Skulle vilja se att...
Nyhet på framsidan :P
LG Optimus 2X. Två 1 GHz kärnor med Nvidia grafik (Tegra 2) för 5000 kr. Värt att vänta på? Afan :D
För jävligt att det inte finns nått media markt i östra skåne då :P
Titeln är ganska självförklarande. Finns det några vettiga klipp på mellandagsrean eller? Har inte hittar något speciellt bra erbjudande så frågar...
Dial a numer = Slå ett nummer Helt enkelt där man skriver in numret i brist på bättre svenskt ord.
Haha, visste jag inte. De har iaf betydligt mindre butiker än telenor och telia.
Läs igenom vad trådarna i Blade forumet heter en gång så förstår du nog. Tycker det verkar som väldigt många har problem.
Har tele2 butiker? Aldrig sett någon, inte ens i större städer ;)
Telias butiker för 1700
Du kan ju gå till en telia butik och be att få känna på en blade helt enkelt. Sen köp en om du ser vad du gillar. Måste också klargöra att den...
Finns ingen engångssumma. Det han menar är att det billigaste sättet att komma vidare är att köpa den minsta mängden platinum för 5 dollar och...
Flash kommer aldrig komma till någon telefon som idag ligger i prisklassen < 2500 kr.
Vad heter denna hållare?
Du köper platinum som är en valuta man använder i spelet. Ju mer du köper desto billigare blir varje platina så att säga. Ex 30 plat 5 dollar,...
ZTE Blade brusar ju konstant också så den går bort.
150 kr?
Vet inte exakt, men testa med en inställning för t.ex. HTC Desire om det inte finns en för ZTE Blade då de har samma skärmupplösning. Brukar...
Har den första versionen av den med två högtalare och måste säga att de är väldigt bra :)
Du skrev fel epost eller Spacetime Stuidos klantade till det. Finns väl bara de två.
Låter konstigt att det brusar för lite högre upp frågade jag om brus men den (tyvärr enda) som svarade upplevde inte brus. Vad använder du för...
Du konverterade videorna till nanon. Om du konverterar till Bladen funkar det lika bra. Men det är ju jobbigt om man vill helre ha DivX/XviD...
Jupp, nu när den får 2.3 tycker jag den är bättre än Bladen. Orkar inte modda in costum roms bara för att får 2.3. BTW: Om man rootar blir det...