Separera namn med ett kommatecken.
kommande nokia 6 2018 kanske ? Nokia 6.1 2018 smartphone (svart/koppar) - Mobiltelefoner
hur gammal är den ?
tackar. Dum jag är som missade bilden :p
tack :) men jag vet inte riktigt om jag är sugen att köpa utomlands :P någon som kan rekommendera någon mobil som har minst en skärm på 5.2 tum...
vart ser du att säljaren erbjuder mellanlandning inom eu ? är rätt ny hos aliexpress, så vill helst hålla koll om vilka säljare erbjuder sånt :p
så du bara öppnar kameran-appen och fokuserar på något så kommer objektens information fram?
hur hittar jag denna funktion/app?
Har mate 10 pro en sådan inbyggd kamerafunktion/app, där du tar bild med kameran/fokus på ett objekt och appen/kameran visar information om objektet ?
Har inte kört så mycket med p smart då jag tänkte lämna tillbaka den. För sitt pris verkar den vara en bra telefon. Perfekt storlek/skärm enligt...
tackar. om jag förstår det rätt, så betalar man alltid moms (inom EU och utanför EU)? Tullavgifter förekommer endast om man köper utanför eu (inom...
hej skulle vilja köpa en P10 plus i mycket bra skick. Så nära ny som möjligt, då det är en present. Inte så gammal med kvitto och garanti kvar.
kanske lite off topic, men beställde ett par hörlurar från massdrop för första gången. Gick på runt 1900kr ink frakt. Någon som vet vad jag får...
hej skaffade en Huawei P smart som jag inte riktigt blev nöjd med, pga skärmens betraktningsvinkel. Kikade lite in på den nya Xperia xa2 från...
pm svarat
Hej Är på jakt efter en Huawei P10 eller P10 plus. Ska vara som ny/nyskick med kvitto och garanti. olåst.
jag är intresserad annars om det inte blir en affär mellan er =)
ingen sennheiser. Dock har jag en R70x till salu =)
Beställde en lg g6. Det mesta ser faktiskt bra ut. Tycker dock inte om baksidan alls, dels för känslan, fingeravtryck/kladd och ömtålighet. Tyvärr...
jag tvivlar faktiskt lite på G6 pga glas baksida, efter droptest som man har sett på youtube. någon som kan rekommendera en annan telefon utan...
hej tänkte bara höra med forumet innan beställning. Söker en mobil med en skärm på minst 5.2 tum. Bra om den har bra batteritid, skärm och...
tackar =)
hej vet inte riktigt om detta är i rätt forum. Men, tänkte köpa en telefon hos cdon.se, undrar dock om något vet hur öppetköp fungerar på...
Hej Söker en ny mobil. Är helt förtjust i LG G6 och LG Q6s skärm/storlek förhållande. Dock så är jag osäkert när det gäller glas som baksida på...
Tänkte inhandla en g6. Så hittar man denna tråd. Detta problem gäller det endast kameraglaset eller även framskärmen ?
Hej Söker en telefon för max 3000kr (kan eventuell gå upp några hundra om det är värt pengarna). Ska minst ha en 5.5 tums skärm. Någon som kan...
finns att köpa hos amazon.de med cashback 50 euro, så det dras ner till 249 euro ?...
bump
Pm
sorry personen som jag köper åt, vill inte ha några märken alls......
hej söker en olåst Iphone 6 i nyskick. Inga repor, sprickor, tappad färg, kantstötar eller övriga defekter. Ska vara 100% fungerande. Ska inte ha...
hej jag har noll koll på iphone-telefoner. Ska köpa en iphone som en present. Finns olika varianter av iphone, tex s-modell, se-modell, c och...
när är den köpt, finns kvitto och garanti kvar ?
hej söker efter en clamshell/flip telefon för runt 300kr. ska vara i bra skick. ska vara olåst tillexempel LG GD580 lollipop Samsung X520, X200,...
återkommer om jag inte hittar något annat
hej jag söker en mobiltelefon för max 1300kr ska vara i bra skick, inga kantstötar, sprickor, synliga repor på skärm etc. inga defekter. ju nyare...
men kan man byta ut simkortet mot sin egen ? tänkte om man måste ha sin mobil i närheten när man vill ringa etc
kan man sätta i ett simkort i klockan ?
du blev inte sugen på en deal för 3000kr ?