Separera namn med ett kommatecken.
Väldigt tidig och initial känsla av 9P Liten låda och annorlunda formspråk än tidigare Klart mindre än jag väntat mig (inte läst på om storlek...
Fråga på det, då kommer du att"importera" från usa antar jag, eller har du någon annan listig väg jag inte känner till? (jag avstod dbrand just...
Exakt så! ;)
Ja som sagt jag skryter inte med att jag var/är ivrig, mer så att ingen annan gör detta i onödan
:D
Typ ja
Är det här man kan bikta sig? :eek: Nja vet inte ännu OM jag gjort något klantigt.. Sitter i halvmörkret och startar upp min P9 Pro och ser sim...
Och nu har jag den hemma för uppstart
Min Pixel 9 pro köpt från Google är "ute för leverans" just nu
Uppdatering för den som möjligen också handlat från Google
Beställde min Pixel 9 pro från Google (trodde det skulle vara snabbast ;) ) 13 augusti penganrna "bokades och släpptes, och idag drogs dom på...
Om du menar enbart teknik så har jag ingen aning... Om vi talar om allt möjligt så minns jag hur spännande Apple store på Manhattan var 2007,...
Vet du om språkvalet du beskriver påverkar något i telefonens funktion? Jag frågar för att jag alltid använder endast svenska sedan flera år och...
@schrödinger och @bernard En förklaring och ett förslag, lysande, tack! <3:)
Mer frågor om er kunskap :) [IMG] Här har jag sökt på adressen och valt 250 mbit (hoppas det räcker) Då det är så många att välja mellan och...
[MEDIA] View: https://youtu.be/M8kR2A_3n0A?si=EjOfKG_26Oisk9UH
Peak Design Bags + Camera Gear Inte direkt en recension men någonting likande... Jag har börjat cykelpendla till jobbet och sökte en...
Citerar mig själv för att inte bara gnälla på företag... ;) ) Jag har nu fått 2 av 3 leveranser från Amazon med Airmee tror jag dom heter och dom...
Nu tappade jag bort det du skrev lite? men det var/är som @katho beskrev.
Precis så ja, men den visar nada... Nu har jag pillat med Chrome och återställt allt jag kan och tagit bort filer och nu funkar det! Om det var...
Drive ändrades ju får en tid sedan så att man ser "förslag" när man öppnar Drive, den visar också Filer men man kan välja Mappar också. Jag har...
NU förstår jag och min goda vän fullt ut skillnaden på filmer och bilder skickade mellan Android och IOS... Igår var en polare på hundpromenad och...
Jag har några frågor och/eller funderingar, om man letar efter ett skal som är så tunt som bara är möjligt, vad är man då ute efter? inte skydd...
Jupp en 9 pro
Det var en ny kunskap för mig, nästan 1 månad skillnad :)
En inte superviktig fråga men, detta med leveransdatum, jag beställde min direkt från Google samma dag den släpptes, och där står leveransdatum...
Min upplevelse är likadan som @psp123 Tjocklek är ju relativt men jag ser ett skal som skyddar som ett måste för mig och då vill jag känna att...
Håller med @psp123 attt mitt fodral till min 8 Pro var överraskande skönt att hålla i och upplevdes som kvalite.
Ah är det så, ja jag får så sällan något via whatsapp så det är nog därför jag inte minns om jag fåt frågan, tack för hjälpen!
Hej Jag använder mycket sällan WhatsApp, och bara som en backup för bilder och film få så många jag känner ej har RCS. Igår när jag skrollade i...
... :o Jag beställde också en fastän jag inte skulle Pixel 9 Pro Hazel 256 GB (olåst) via Google
Förstod inte att man kunde ha ett skal på denna typ av telefon.. Man kanske skulle kunna ha någon typ av wrapping som skapar lite fäste.
Jag har inte ännu varit sugen på någon fold/vik telefon, men så såg jag denna och blev ganska nyfiken, Så jag försöker leva mig in i hur den är...
*Uppdatering* Då har jag krigat med Telia sedan 5 augusti, och idag fick jag rätt till 100% men det satt LÅNGT inne :mad: Så kortfattat fick jag...
Är det bara jag som stör mig på andra personer eller företeelser som är eller gör störiga saker?...och så stör jag mig på mig själv för att jag...
Jag har precis som andra ovan "problem" på min Pixel 8 Pro, då jag har svenska på min undrar jag om "Unrestricted" på din är samma som min "Alla...
*Uppdatering* Då fick jag paketet nyss. Inte med Fedex själv eller Postnord som dom påstod utan av Widriksson tror jag dom heter? Jag hade turligt...
Ja där ser man, då har du ju någon erfarenhet vilket jag saknar :), frågan är hur dom hade hanterat det om jag inte var på plats? då jag nära nog...
Vd tull och möjliga avgifter har med saken att göra begriper jag inte? OM man hade sagt det vid utcheckningen då kan jag ju välja att acceptera...
Antingen missförstår du mig eller så förklarar jag dåligt? Som jag skrev ovan så är det att dom möjligen lämnar det i min trapp jag oroar mig...