Separera namn med ett kommatecken.
Snål som jag är beställde jag http://www.ebay.com/itm/400638922235?var=670191533933&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Jag...
Sååå himla hemskt kan det väl inte vara? Viber eller Skype funkar väl lika bra? Jag skyr Facebook som pesten så jag förstår om man inte vill ha...
Åfan. Inget hos min än. Köpt på amazon.uk Är din US eller?
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00G3P7IWO/?tag=swedroid-21 Den? Satan vad dyrt det var! :-P Amazon är bra iaf. Skickat från min XT1032...
Inte vad jag vet. Vad för tillbehör är intressant? Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Ok. 16GB eller.? Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Kanon. Donerat och klart. :-) Har du några planer på en widget? Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Jag får ganska ofta FC på min stock moto g 4.4.2 Oftast(men inte alltid) vid skärmrotation. Citera mig när du har fixat donationsbuggen så lovar...
Hej Cammen. Jag köpte ett comhem modem av dig för ca ett år sedan :-) Tack för snabbt svar iaf :-) Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Snabb fråga bara. Har iPhone 5c LTE? Donnan fick en sån från jobbet(telenor). Citera gärna så jag hittar tillbaka. Skickat från min XT1032 via...
Undrar hur det blir med uppdateringar till Moto X och Moto G nu. Vem sköter dom nu? Känns som det finns risk för att dom hamnar mellan stolar......
Ok. Som jag trodde :-/ Tack för snabbt svar iaf. Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Vad kostar det där? Bonusdottern har en mindre än ett halvår gammal s3 som med minimal spricka(ner till) vägrar starta skärmen. Citera gärna mig...
jag skulle tippa på att du har den i näven tis/ons. min kom 4 dagar innan utsatt tid och då var det nyår mitt i alltihop plus att postens...
Vilka program? Kör du helt stock?
Jo. Men om inte din släkt i USA har lust att hjälpa Dimitri tror jag det är smidigare med en uk import. :-) Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Äsch. Köp en på Amazon (uk) och byt ROM själv. Min 8GB gick på 136 pund med frakt. Tog ca 5 arbetsdagar. Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Jag tror du citerade fel, men ang. batteritid på Moto G är jag iaf positivt överraskad. Skickat från min XT1032 via Tapatalk
Nja. Kanske. Däremot märkte jag att Skyscanner vägrade funka med art som runtime. Eftersom jag bor typ 10 minuter från skavsta använder vi...
Jag tror man kommer billigare undan med en vanlig och sen byta ROM om man önskar. Smidigast är nog att låsa upp bootloader innan man gör sig...
Jag tog oxå fri frakt. Beställde 28e dec. och trots helgdagar och brand hos postens It - leverantör fanns den på Ica 3e januari. Enligt Amazon.uk...
Jag var tvungen att gå in på toan och kolla. Jag har extremt lite på samma ställe som du. Inget jag har märkt tidigare och inget jag kommer störa...
Tack som fan :P Hade inte tänkt på det innan. :-) Edit: Inget jag kommer störa mig på iaf. Sent from my XT1032 using Tapatalk
Fast moto g finns ju inte i Sverige och det är Motorola som tillverkar den. Inte meningen att låta dryg, men ha svårt att se poängen med ditt...
Ingen aning om root på 4.4.2 faktiskt. Måste få skryta lite om batteritiden bara. Jag har just nu 19% kvar. Då har telefonen varit utan laddare 1...
Testade precis och tycker inte skärmen sviktar. Fler får gärna komma med åsikter.
Jag var lovad min 8GB från Amazon 9/1 och den damp ner i fredags. Kostade 136 pund ungefär. Sent from my XT1032 using Tapatalk
Jag hämtar ut min imorgon då jag var upptagen idag. Angående er med ordlistor, vågar man tipsa om swiftkey? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Citerar ett helt OT citat så du ska se det här. Är det inte läge för ett moto g forum? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Tack för svaret. Som sagt kliade det i fingrarna, så jag har redan slängt in den här :-) Kitkat är gott måste jag säga. Jag trodde jag var nöjd...
https://swedroid.se/sony-ericssons-sajt-for-att-lasa-upp-bootloadern-pa-foretagets-senaste-android-enheter-ar-nu-online/ I andra stycket där...
Man behöver inte alls roota. Däremot måste du låsta upp bootloadern och då försvinner ALLT på telefonen. Även bilder, filmer och musik. Jag...
Kan man aktivera software keys via nån inställning? Vet att det går om man joxar i build.prop, men det vore skönt att slippa det. Sent from my...
Jag skulle vilja tipsa om Xperianze ROMen. Grym batteritid. Tyvärr uppdateras den inte längre. Tror sista versionen kör 4.1.2 Sent from my...
Funkar 4.4 att köra som daily ROM? Även om jag är sjukt nöjd med batteritiden i Xperiance kliar det i flash-fingrarna. Jag har banne mig inte...
Har bara en s3a, men antar att det är samma. system\app\systemUI.apk
hijackar denna tråd då jag inte tyckte det vad nödvändigt med en ny. Har hört lite skit om senaste uppdateringen. Läs kommentarer på play så ser...
Ta den för 500 Mozze. Här är en sida som fixar flashningen(Det är mjukvaruingrepp och inte chippning som gäller för 360) åt dig för 300 spänn....
Lite det jag menar. Ska jag behöva köpa ny dongel osv bara för nytt OS som eg. Inte är så viktigt. Vet att w8 bootar snabbt, men jag har ssd och...
Helt OT, men eftersom tråden ska låsas/glömmas bort frågar jag här. Är alla barnsjukdomar borta i w8? Har för mig att flera haft problem med t ex...