Separera namn med ett kommatecken.
Om man skall jämföra med P9 så krävs det en del för att få bra bilder inomhus. Hoppas (hoppas) på att telefonen skall komma idag, perfekt mörkt...
Tror att problem med touch är mer användare än teknik. Jag sålde min S7e då den i praktiken var oanvändbar för mig medan andra inte verkade ha...
Aj då. Det var inte någon glad nyhet. Jag har hoppats på klart bättre än P9 för den är riktigt dålig inomhus men fantastiskt utomhus. Skall testa...
Efter att ägt både Mate 8 och P9 skall det bli intressant att testa kameran i samma mörka miljöer (inomhus) som vanligt. Med lite tur blir väl...
Attans. Fick bara lurarna på posten. Hur besviken blev man inte när man förväntade sig en telefon :)
Dags för en bildtråd. Bilder samt tips n tricks. Huawei Mate 9 PRO (sista bilden 2 x zoom). Inomhus, molnigt och inget extra ljus. [IMG]...
Jag körde samma metod, sålde den mest för att edge strulade.
Du får ge den extra mkt kärlek när den hittat fram [emoji3]
Pro för min del. Mer av allt och lagom format. Lite orolig över edge, hade stora problem med S7e där jag konstant kom åt fel etc.
Jag har bokat en grå, skickas den 15 verkar det lite värre med. Fick du någon information annan information i mailet än att den skickas så snart...
Hemsidan säger 17/12. Ser att vissa leverantörer börjat att flytta fram sina datum. Typiskt.
Någon som vet om leveranstider påverkas av att de nämner 5~6 dagar till eget lager ?
Ja, men ingen Pixel längre. Min 6P klarar sig ca 15 minuter innan det är Goodbye. Lägger hellre runt 8k på en Mate 9 pro än på en XL för betydligt...
Skulle någon kunna testa att installera Daydream apk via sideload och se om ni kan komma till konfigureringsdelen som kräver en Daydream fjärr?...
Jag har läst att den skall vara det men det verkar inte vara en fungerande funktion än. Skulle vara intressant att höra om någon som sitter på...
Någon som har koll på om Mate 9 är certifierad för Daydream? Dvs kan ni som har den ladda ned på play? Hittar ingen som använt mate 9 med Daydream...
Om du har någon annan bra mobil, jämför gärna foton i sämre ljus.
Borde behövas ett par dagar och ev. Omstart med samma appar och mönster. Sedan skall det bli intressant att se hur det skiljer sig.
Gött. Skall bli intressant att höra vad du tycker. Båda hastighet och kvalité bör vara bättre om det fungerar.
Jag uppfattade att du skulle uppdatera till DP1 direkt och då är det ju världens chans att få reda på om pixel hdr teknik fungerar fullt ut på en...
Du får gärna jämföra hur mkt bättre pixels kamera från xda fungerar mot stock 7.1.1. Vad jag förstått kan man nu, utan root, köra zsl och pixels...
Curved edge did it for me. Efter att totalt misslyckats med att hantera en S7e är jag mer sugen på en vanlig hederlig Mate 9 [emoji3] Efter att...
Ja. Tyvärr lär det dröja innan de mindre språken är på plats är min gissning. Google är förvånansvärt slöa om man jämför med ex. Apple.
Håller helt och hållet med dig. Börjar så smått inse att det inte kommer att gå att använda assistant i Sverige speciellt effektivt. Det är i...
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Inte helt lätt att få engelsk Google Assistant att fungera med svenska kontanter etc. Jag har hittat en inte så snygg WORK around där jag använder...
Tack.
När man testar i riktigt mörka miljöer märks ois på iPhone och manual på P9 av, Pixel klarar inte riktigt av att hänga på med hdr + s modell av...
[IMG] [IMG] Mindre lyckat försök att få till skärpedjup. HTC Ones och numer Huawei är väldigt mkt bättre. Apple har inte lyckats speciellt bra,...
Tycker att Googles version av shortcuts är bättre än Apples Btw.
Skall försöka att komma ihåg.
Ytterligare en lens blur i sämre ljus. [IMG]
iPhone 7 Plus vs. Pixel vs. Huawei P9 Plus Inomhus i dåligt ljus. Klar fördel pixel, precis som S7 hittar den mer ljus, känns bättre än hdr + på...
Bra fråga. Fick precis telefonen från pro shop men den verkar varit öppnad innan (ingen plast, avtryck från avtorkning, fingeravtryck mm) . Vete...
Hmm... Första bilden fick med den ökända the flare [emoji33] [IMG]
Intressant att pixel verkar ha bättre batteritid vid webb än xl. Klart oftare jag läser än kollar på film....
Fanns inte många att välja på via fyndiq.se finns det bättre platser med snabb leverans?
Hittade ingen tråd om det så här kommer den. Alla använder vi våra telefoner på olika sätt men alla vill vi ha max batteritid :) Inväntar en...
Tog en chans och beställde en liten pixel via proshop. Är lite osäker på att batteriet räcker för mig, är det någon som har erfarenhet av dem...
Har haft 6P 2 ggr. Funderar på om men skall fixa en Pixel eller modda en 6P? Åsikter? Antar att det mesta förutom 821 går att få av en 6P.