Separera namn med ett kommatecken.
SGS2 tycker jag känns riktigt riktigt bra.. Vist är den gjord av plast men den känns på inget sätt som en billig plastig leksak. Men hade jag en...
Sen kan man höja ljusstyrkan endast när man surfar från browsern typ
S2 mot 2X :eek:
De lilla minus jag hittat efter nån minut är att hemknappen är för slö. Ska inte ta en sekund typ Edit Och samtalsloggen. Man kunde inte välja så...
Beror väl på hur ofta man laddar telefonen :-)
Kolla upp juice defender Kan va värt ett försök. En del verkar få mycket bättre batteritid
Ok...Bara det att du får en så mycket bättre dator för pengarna om du plockar ihop delar till en stationär å bygger ihop själv :-) En bärbar är...
Du får räkna med att det tar nån vecka innan du får ut de mesta av batterierna. Men annars så testa tipsen du fick av Donre
Eller www.inet.se Väldigt populär sida.
Köp för allt i världen inte en laptop för de pengarna om du inte verkligen måste flytta runt den. Ska du ändå ha den i tex vardagsrummet på...
swirb Hehehe.Viss skillnad
Kan du inte säga att du vill byta och väntar på SGS2 ? Använda en gammal telefon under tiden?
lockscreen.....Låsskärm.. Ersätter din nuvarande. Så när du tänder skärmen ser du hur många missade samtal/sms/mail du har.. Du kan googla på...
Ok..Bara skicka tillbaka den då :-/
Ah ok ..Låter bra men nog blir det att roota. Känns lite meningslöst annars. Bara jag törs heh. Vore väl fint om man kunde hålla sig från att...
Märker man skillnad vid surfning på tunga sidor ? Eller om man tankar ner stora filer samtidigt som man startar en film eller liknande ? Bryr...
Måste ju va nå fel på skärmen Men testa göra en hard reset å återställa den helt till orginal så de inte är nån mjukvara som spökar....Tror ju...
Finns ju lockscreens som ger dig de funktionerna.. Bara ladda hem GOTO lockscreen https://market.android.com/details?id=com.innowebtech.g0t0...
Köp en Arc då och bli glad :-)
Suck.
Snyggt :-)
Man kan välja att sortera på billigaste pris inkl frakt till sverige.. Då blir de inga problem. Eller så mailar man säljaren innan å frågar om de...
? Har man ingen ledlampa så hjälper inte sense. Rota rund bland inställningar till programet.
Gör det.. ska bli intressant :-)
Vilken launcher mest inställningsmöjligheter,ikoner åsånt ? adw? Nån som testat spb shell 3d ? Ser läckert ut :-)
Jag är istort sett Android rookie.. Så en snabb fråga.. Om man rootar kan man då fixa så man får upp en terminal där man kan flytta filer/ta bort...
Aldrig nån ide att lita på såna här röstningar, Kan ge en uppfattning om hur de är för ett fåtal här men säger ingenting egentligen.
Faan va skönt...Joo en guide skulle nog en hel del vara hjälpta av :-)
Det har ju tagits upp flera ggr...Det går att fixa :-) Du citerade ju själv ett inlägg om det... Dock har jag inte testat själv så jag kan inte...
tysonayt Vad använder du för grejor ? Riktigt snyggt :)
Lekte med en kompis SGS2 igår.. Fiiiifaan vilken telefon <3 Surfa var underbart :D Längtar smått tills min dyker upp
DrT Byt din telefon till en annan... Uppenbarligen så är din ju långt ifrån frisk. Edit En frisk SGS2 har ju fantastisk bra batteritid. Enligt...
Genom att läsa först ? :)
Nä inte alls.. Lekte med polarens SGS2 igår och kan inte säga att jag såg några pixlar. Har den ju inte 1cm från ögat..Men vist jämför man SGS2...
Nånting liknande denna kanske skulle vara nå för dig Sonim XP3.2 Quest Pro
En padda är ju inte en mobiltelefon.... Liiite lättare att trycka in ett FETT batteri i en padda
Kompisen klarade 20 timmar på första laddningen men skärmen på auto och ca 4 timmars spelande. På lite småpyssel......Grymt
Joo att det finns en bugg i Android är väl knappast Samsungs fel. Snarare verkar SGS2 har en batteritid som är i den absoluta toppen.
nox I en perfekt värld vore det så. Men tänker man som dig så skulle man aldrig någonsin kunna köpa och ha kvar en produkt. Säg en telefon som...
Då måste du nog hoppa över alla telefoner med nyaste versionen av Android.. Om jag fattat det rätt