Separera namn med ett kommatecken.
Nej, försökte ta mig in I recovery eller vad det heter men möttes av en möjlighet att mata in ett lösenord istället. Hur tömmer man cache?
Batteritiden är tyvärr kass för mig sedan senaste uppdateringen. Se bilden, fick ungefär det dubbla skärmtiden innan jag uppdaterade och utan...
Inte den skarpaste bilden men ändå ganska coolt att kunna fånga ögonblicket så bra :)[IMG]
Jadå, jag har identifierat en massa blommor och träd under ett par veckor på Kreta (innan det hamnade i camera idag). Funkar riktigt bra :)
Då önskar jag dig en trevlig kväll! [emoji41]
En miljon sålda OnePlus 6 än så länge, bra start! :) [MEDIA] View:...
Man kan (nästan) lägga till ett kort med det lilla problemet att banken inte stödjer Google Pay så det går inte igenom. Står inget om anslutna banker.
Samma som för mig, hade en ny app när jag gick ur flygplansläge.
Och givetvis stöds det inte av min bank än så jag har ingen nytta av det :)
Holland verkar ha fått Pay iaf, såg en ny app när jag landade i Amsterdam nyss.[IMG]
Yes. 200kr rabatt på tillbehör vilket innebär att du t.ex. kan få ett sjysst skal för 69 kronor :)
Min är inte använd: Referral Program - OnePlus Vouchers Testa den om du vill :)
Bara välja och vraka bland 200+ o den här tråden :)
Jag köpte av Halebop (den enda de inte har i lager är 256GB) och jag har moms specat på fakturan som jag fick fram genom att logga in hos Klarna.
Fortfarande dykhelg i Smögen, dock inga vattendjur ikväll.[IMG]
Dykhelg i Smögen. Riktigt sjyssta bilder med kameran![IMG][IMG][IMG] (Även om kvalitén blir kass när jag laddar upp via Tapatalk)
Tittar man t.ex. på handtaget på de två sista bilderna kan man se att det står Slim Line under loggan (eller vad det nu står för) men det ser man...
Jag skulle nog vilja påstå att det var rätt stor skillnad i skärpa. Är det den portningen som är i Alpha nu?
Aha, ja det gör det verkligen. Jag jämför med en Samsung Galaxy S6 Edge just nu och det är en klar skillnad till OP´s fördel.
Fin är den, men vad du är ute efter mer än en clean och bra skärm vet jag inte då jag inte vet vad oleophobisk innebär :) Jag tog bort det...
CA18DET där ja :)
Tog en bild på lunch promenaden som iaf. jag tycker är väldigt bra (auto enbart). Har bara gjort om till 16:9. Original:...
Denna är tagen i direkt solljus vilket man kan se på vissa delar av bilden. ISO är lägsta (100). Original:...
Jag tog en i morse på väg till bussen, dock är den i autoläget så ISO har jag inte gjort något med. Det blåste en del också så den var inte helt...
Du kan vara lugn, jag missade ett "inte" i min post :)
Ja, ett ord här och där kan göra rätt stor skillnad ;)
Oj, jag missade visst ett inte i min text :D Han kunde INTE låsa upp min telefon.
Jag testade nyss med en kollega med ungefär samma ansiktsform, lite hår precis som jag och lätt skäggig. Han kunde inte låsa upp telefonen i alla...
Jag har Midnight, tycker helt enkelt den ser bättre ut.
Fotade lite blommor igår på en promenad. Har inte gjort mer än att beskära från 4:3 till 16:9.[IMG][IMG]
The Americans, bästa tipset på väldigt länge. Har kikat igenom från starten, riktigt bra kan jag bara säga!
Här kommer min länk, 200kr rabatt på tillbehör för dig när du köper telefon och jag får lite poäng att handla för. Win win :) Referral Program -...
Hittade en irriterande varelse i köket och passade på att fota lite. Bara auto här (var bara glad att jag hann fota innan den flög iväg)[IMG]
Det går verkligen fort att vänja sig vid också. Har bara haft telefonen några timmar men har redan bra kläm på det :)
Löste det med OnePlus Switch.
Jag fick precis min lur äntligen. Men jag går från en lur som inte är på Android 8.1 utan 7.1.1. hur har ni andra återställt appar osv. med tanke...
Nu har jag äntligen fått hem pappersavin, hämtning efter jobbet i eftermiddag :D
Tisdags kväll, fick bara fram att den ligger hos ombudet och att en avi ska ha gått iväg med posten imorse. Har jag inte fått avin imorgon åker...
De kan inte se att jag är inloggad eftersom jag är ny kund hos dem. Men japp, jag loggar in med mobilt bankid innan jag startar chatten.
Jag ger upp, de är stenhårda med att inte lämna ut numret :(