Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Vilket mått har en orginal orginal Dhd bskgrund?
Hej! Såg att det fanns en tidigare tråd om detta! Detta är ju en självklar app som många inklusive mig skulle prösa nägra kronor för!...
Hej! Jag har en bok som är rippad till MP3! Struktur: Titel/ CD1 1-15.mp3 filerna CD2 1-16.mp3 filerna osv Dessa filer funkar...
Har tagit ur batt och startat om! Testat på 2 datorer! Ringt HTC Supporten, killen jag pratade med var ett skämt! Han visste inte ens om...
Hej! Nu helt plötsligt så kan jag inte koppla min HTC DHD till datorn!!! Har stängt ner USB Debug för jag såg tidigare att det kunde strula!...
Hej! Funderar på att uppgradera min DHD med nytt minneskort! Finns det nån gräns på va den klarar av? Sen det är med Class?! Är det...
Hittar inte det du pratar om alls? Vet ju hur man gör en genväg men hittar inget activeties! :(
playmoney only!!! Jag kan bara spela för play money!! Står att det är BETA version! Finns det en fullversion eller?
Jag menar att min polare har et litet program som gör det lätt att tipsa sina kompisar om vilka applikationer man själv har installerat på sin...
Hej! Jag har DHD! Min polare har ett litet program på sin Desire som heter typ "Dela" som han smidigt kan använda för att tipsa mig om sina...
Har en jävla massa bilder typ 1300 som jag la över från min tidigare telefon! Jag la över dem till DCIM mappen i flera olika mappar....min...
LALALA på den! Det fungerade men så skall det ju inte va! Kanske löser sig men nån update! over and out!
Har aldrig fått denna "aplikation" att fungera! Så fort jag startar upp den står det: "Kan inte ansluta till HTC Sense servern. Försök...