Separera namn med ett kommatecken.
Verkar som att de interna minnet är Fat-32 och de ska väl MAC klara enligt texten ovan. Verkar rätt logiskt.. Men nån annan kanske vet mer ?
Inte en chans jag skulle chansa... Inte ett endaste omdöme på prisjakt. Kolla här vad företaget tjänat http://www.allabolag.se/5565282414
Titta in i SGS2 forumet och spana in video hands on.. Finns en del riktigt bra klipp om du vill bli övertygad :)
Av 611 inlägg hur många har allvarliga problem ? Kanske är möjligt att LG har lite mer problem men rätt svårt att spekulera om baserat på forum
Bara en sån sak som att Sensation bara har 1 gig internminne är ju rent ut sagt skrattretande och borde inte finnas i en värstingmobill för 5300...
Lite spekuleringar från xda angående recensionen och Fat 32 The guy says (human translation) that the internal user-accessible FS is fat32....
Varför ?
SGS2 kör inte RFS.. Om de är det som SGS hade
Alltid hatat Samsung i alla dess former och gillat HTC. Men trots allt så tänker jag chansa på en SGS2. SGS2 + Skärmen. Batteri. Internminne....
Ja den ryska recensionen kanske inte stämmer helt...Eller så är de för att de testat en prototyp.. Hittade detta om storlek på filer.. Säger väl...
Jens Så du menar att för att du äger en LG med lite problem och ett fåtal befogade inlägg i ett mobilforum drar du slutsatsen att nästan alla har...
Läser just en recension där de skriver att filmer på över 4gig inte kan spelas upp pga att interna minnet är i fat-32...Stämmer det verkligen ?...
Säg inte så :-/
Bra preview video från phonearena där man får se olika inställningar för skärmen . Och att man kan ändra medans man ser film och när man surfar är...
Ser bra ut.. And another Supercurio tweet: "Another good news! source say Samsung won't use locked bootloaders on future devices unless if...
Taskigt....Tror inte att de är så mycket att göra om de vägrar.. De har väl ryggen fri vid fel prissätttning ? Eller snacka med nån konsumentombudsman
4300 spänn är ju ett sjukt bra pris för en sån här mobil
Inte den blekaste aning tyvärr
Hmm...Låter som de är strul med Tre eller din mobil... Kan inte tänka mig att de är så i alla SGS
DLNA AllShare Samsung Galaxy S II TEST http://www.youtube.com/watch?v=JbmGc9-IB1M&feature=player_embedded#at=72 Suckar...Nu skulle jag ha haft...
Hehe..Nått intresse måste man ju få ha :-) Sälj din gamla eller gör nån du känner glad heh
Turdj*piiiiiip* :-)
Nice :-)
Inte alls omöjligt...
Nu får du ju lite som du vill... Samoled ska ju va strömsnålare och de är ju ett rätt bra batteri + att en dual core ska kunna ta mindre ström
Ny preview av gsmarena.... Happy joy :-) http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-review-588.php Ny video...
Ja gorilla glass är inte immun mot repor. Hypex Sant men den ska tydligen kännas bättre än SGS iaf. Hade hellre sett den helt i alu :-) Dock är...
Lite dyrt ?.....
Ja skulle de här priset hålla så är ju SGS2 rena kapet.. LG 2X ligger ca 200 spänn billigare
Suck....Men ja blev nästan sugen att köpa den.. Känns bara som att det inte blir billigare att ta den på avbetalning och sen ändå måste ha...
Missade du totalt vad jag skrev och som står i texten ? pre-release Galaxy S II unit Nu har de ju testat en SGS2 som inte är färdig i mjukvaran....
Hmm..Tycker det låter för bra för att vara sant :-) Nån kan väl maila CDON .. Ska köpa av Tre så för mig kvittar det men
Superbra pris.. Men bokar du nu och de höjer så får du väl betala det priset då ? Tänkte om de här bara är lockpris
alexoid Shrek Kart HD both devices loaded levels and videos equally fast, but our pre-release Galaxy S II unit had problems with the actual...
Eldar just tweeted that the battery life about doubled comparing to SGS1 50% after 8 hours of heavy usage on EDGE he just described the usage...
Öh....Varför ?
Du behöver inte vänta så länge till... SGS2 har det
Olika sorters gummiskal går bort för mig. Min N900 som jag har nu hade jag i ett skinnfodral.. Ett tag i början hade jag den i en geekväska i...
Helt klart....Fattar inte att så många telefoner har så lite lagringsutrymme.. Man blir ju nästan chockad av att läsa heh.. Som sagt 32 gig har...
Beror på hur den är låst. Hittade detta på xda-developers http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=959456&page=2 Right this has been...