Separera namn med ett kommatecken.
Tråkigt att höra! Min är skickad med DHL idag fick jag meddelande om men jag tror inte riktigt på det. De vill nog hålla sin gräns på 7 dagar...
Letar fortfarande.
Skicket skall vara så nära nyskick som möjligt. Kan tänka mig vitt eller svart sportband. Skicka PM med vad du säljer och hur mycket du vill ha....
Nu har jag idag fått skärmen utbytt hos Apple store i Täby och nu är telefonen i superskick. Inge repor eller skavanker. Troligen låst till 3?...
Jag tog DHL frakt och bad dem skriva 30usd på paketet så vi får se hur det blir med tull o moms. I värsta fall så slutar det på 1600kr ungefär har...
Nu säljs denna till 139usd utan kod så passa på ni som är sugna!...
Ingen utav de testerna jag läst eller tittat på har nämnt något om detta så det borde inte drabba alla ex.
Ja det hoppas jag verkligen. Ett utav de värre småfelen man kan ha. Skulle vilja påstå att alla kinalurar har något litet problem faktiskt. Ofta...
Ja det får man. Geekbuying körde en drive där man fick anmäla sig med e-post för att få rabattkod. Nu är det slut på den driven tror jag men dessa...
Lade en order på en sådan idag från geekbuying. Kunde inte låta bli när man med kod fick den för 140USD. Så nu går man med gråten i halsen och...
Ej till salu längre. Ska lämna in den på garantifix. Sen kanske jag lägger ut den igen.
Såld!
Tyvärr, 955kr med frakt gäller. Det är billigt ändå ju!
Bild på fläcken. Den ligger snett upp till vänster grån rektangeln med pilen på. Syns knappt på bild. [IMG]
Jag kan nu även tänka mig ett byte mot en iphone 6 64gb eller 16gb. Om 64gb så slänger jag lite hundringar emellan. Bytet sker i...
Har tänkt mig marknadspris - några hunkor för den lilla defekten. Den som köper den kan alltid gå till apple och få dwn utbytt på garanti men i...
Det har jag tyvärr ingen möjlighet att testa[emoji25]
På begäran så kommer några bilder: [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Tyvärr men för 955kr är den din. Vad tycks?
Telefonen finns i knivsta. Kan slänga upp några bilder imorrn.
I mycket gott skick, skärmen är idag utbytt på garanti i Apple store Täby. Inga repor eller skavanker. Troligen låst till 3? Kommer med...
Japp, 4g funkar i båda!
Det är 900kr som gäller här på swedroid. Om den ej blir såld så lägger jag ut den på blocket till ett högre pris.
4g fungerar alldeles utmärkt i sim slot 2. Testade nyss och fick följande resultat med 3 på landet där jag bor: [IMG]
Jag finns i knivsta och kan mötas upp där alt. Så skickar jag den med skicka lätt. Har inga vägar förbi stockholm på ett tag.
Ska testa med simkortet i slot 2 och se om 4g funkar. Återkommer!
5" ,2gb ram, 1280x720 skärm. Android 5.0... Endast en vecka gammal och är i nyskick. En kanonlur för pengen! Pris 900kr. Inte min på bilden men...
Har en Elephone p6000 i nyskick, endast en vecka gammal till salu. Priside 1000kr.
niclasc vann auktionen. Inväntar betalning.
Ok Niclasc den är din för 250kr plus frakt om ingen bjuder över.
Bud noterade.
jollelund har just nu högsta budet: 200kr+frakt. Låst till tre. Kartong medföljer, ej laddare men det funkar med vilken USB laddare som helst....
Kör den lollipop?
Testat iphone? Betydligt mindre pill och mycket är sig likt sedan 2007!
Snarare att de som redan har mycket får ännu mer. Tråkig strategi från tre detta och anledningen till att de ökar datapotten på dessa abonnemang...
Och vi som har 3 total 2GB då blir också snuvade. Tre väljer alltså att premiera den lilla del av totalen som har de dyrare abonnemangen. Trist.
Recensionen är tvetydig. Står både att det är en utmärkt budgettelefon och att den ej kan rekommenderas.
PM besvarat, inväntar betalning från chrippe7
Ok, då flyttar jag fram auktionsslutet till kl 20.00 1/4.